groovy soulful techno track

floorfiller

Ingeburgerd

Attachments

• novations2.jpg
    novations2.jpg
    44,1 KB · Bekeken: 70
Laatst gewijzigd:
buh wat een vreselijke KUT site zeg

Ik zit tijdens het luisteren nog steeds de banners weg te klikken.

Wel een goeie track hoor, het klinkt allemaal nog wat ver weg, de mix kan wat beter. Ik vind al je synth geluiden goed, het doet me aan Sueno Latino denken. De beat kan wel wat werk gebruiken al zou ik niet weten hoe het beter moet.

mijn complimenten verder:biertje:

relax nummer man voor zover ik kan horen.
Goeie heldere geluiden.

Ik kan hem alleen niet zo hard zetten. Ik luister morgen wel zo verdere datails.

Ik vind sommige hoge pad/string geluiden te lang (-dradig). Mag wel wat minder sustain/release. Daarnaast maak je soms wat rare sprongen in je opbouw (muten/unmuten zit niet altijd helemaal lekker). Ik zou 'm inkorten en die lange noten verminderen/ interessanter maken. Nu vind ik 'm eigenlijk een beetje saai...

Origineel geplaatst door bobaphat
buh wat een vreselijke KUT site zeg

Ik zit tijdens het luisteren nog steeds de banners weg te klikken.

Wel een goeie track hoor, het klinkt allemaal nog wat ver weg, de mix kan wat beter. Ik vind al je synth geluiden goed, het doet me aan Sueno Latino denken. De beat kan wel wat werk gebruiken al zou ik niet weten hoe het beter moet.

mijn complimenten verder:biertje:

Lekker dit! De filters op die pad hadden van mij ietsjes 'langzamer' gemogen... Lekker oldskool basslijntje. Je mix klinkt wat rarig, mischien door die flanger die erop zit? Ik hoor bijna geen kick...

Netjes gedaan!

Het begin brengt je een beetje op het verkeerde been, heel goed.
Misschien de drums iets minder laten distorten en iets naar voren brengen in de mix. Maar dat is een klein detail.. enne iets minder reverb mag ook wel.. ;-)

Back