• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

apparatuur te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

josheutmekers

Ingeburgerd
AL de onderstaande apparatuur in zo goed als nieuw staat, in doos met handleiding

E-mail: josheutmekers@hotmail.com

Fostex VR-800 Harddisk recorder, 24 sporen, 8 gelijktijdig, 4,5 GB HD, SCSI, adat, Sync via MMC of MTC, wordclock, 275 Euro

Yamaha DX-7 FM Synthesizer, Z.G.A.N. 1,5 jaar geleden door Yamaha volledig nagekeken, 230 Euro

Yamaha UX-256 MIDI-interface, USB, 6x MIDI in/out, 2x to host, 180 Euro

Alesis 3630, Stereo Compressor/Limiter/Gate, 140 Euro

Behringer Dualfex Pro EX-2200, Stereo Multiband Sound Enhancement Processor, 90 Euro

Yamaha DB-50-XG wavetableboard omgebouwd naar standalone versie, Genaral MIDI + XG (extended General MIDI), 676 patches, 21 drumsets, 16 kanalen, 32 stemmig polyfoon, 11 reverb effecten, 11 chorus effecten, 42 multi FX, MIDI in/out of serieel in/out (joystick poort), 90 Euro

Terratec Meastro-3296 Soundcard, 16 bit 48 kHz, full duplex, 2 x 16 Midi channels, Genaral MIDI + GS, 393 patches, 8 drumsets, 48 effecten, mic in, 2x line in, line out, ISA-slot, 45 Euro

Roland SCB-55 daughterboard, past op vrijwel iedere geluidskaart, vervangt de geluiden van de OPL chip, 354 patches, 84 drum & percussion sounds, GM + GS compatible, 16 ch, reverb + chorus FX, 28 stemmig polyfoon, 45 Euro

Roland MPU-IPC-T MIDI interface/SMPTE synchroniser, MIDI in /out, Tape in/out, metronome out, ISA kaart + breakout box, 20 Euro

Laatst gewijzigd:
Die vent he't toch spullen te koop of nie dan?

Fostex is een leuk ding hoor. Zeker voor die prijs.

Ik die gast meteen gemailt voor die DX7, nog steeds nix terug :(

Het valt me wel op dat er steeds meer mensen zijn die lid worden, en dan bij hun eerste posting hun hele zooitje te koop aanbieden. Niets ten nadele van die personen hoor, het viel me gewoon op....

Origineel geplaatst door ZmokE
Het valt me wel op dat er steeds meer mensen zijn die lid worden, en dan bij hun eerste posting hun hele zooitje te koop aanbieden. Niets ten nadele van die personen hoor, het viel me gewoon op....

het jammere is dat die mensen vaak maar 1 keer op t forum komen en niet de reply's checken.

das minder

jammer dat ie niet op mn mail reageerd, kwil die DX7 echt hebben

Wat denk je van die lui die regelmatig wat te koop aanbieden en dan verder ook nog een hoop te zeiken hebben. Daar word je ook niet blij van!

Ben ik dan

Ben ik dan

Sorry voor de late reactie, maar het is vakantie en ik zit niet iedere dag m'n mail te checken.

Inderdaad dat was mijn eerste bericht en ik gooi meteen de hele boel in de verkoop. Maar ik moet toch wat en aan de berichten te zien zijn een aantal mensen zeker geintereseerd, dus ben ik aan het juiste adres met m'n spullen.

grt Jos

Laatst gewijzigd:
leuk en aardig...
voor de mensen die interesse hebben,
Jos, er even vanuitgaande dat dat de juiste naam is, in welke plaats kunnen de spullen bezichtigd worden?

je profiel staat vol met "aa" 's

aa

aa

In een nog saaier dorp!...........

Sittard of Verwegistan aan de plaatsen te zien waar een aantal van jullie vandaan komen. Maar ik ben zo af en toe in de buurt van Eindhoven en Utrecht (is alweer wat dichter bij).

grt Jos (inderdaad ik heb nog niet zo'n gave vage nickname)

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back