Weer een System 100 (101) bij MusicHouse.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ze hebben heb weer.

Toch een leuk bakkie. :)

Ik vraag me af of dat dan weer dezelfde is, of mensen spijt krijgen en hem weer inruilen..

Spijt???

Ik denk dat ie van ebay afkomt er was een belg die had er een te koop met expander en hij is nu zomaar weg???

Maar deze is zonder expander en er zijn best veel 101s...

Zo kan je vaak leuke dingetjes volgen valt me op, die verdwijnen dan in duitsland of zo en duiken ineens hier ergens op.
Maar eh.. even wat anders Johnny: jij bent wel een echte Music House fan hè?!

nee... Ik ben een Roland fan en die staan altijd bij MH. Ik kijk daar gewoon vaak. That's it.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door musichouse
Is gewoon inruil geweest bij ons. Geen ebay bak dus.
Martijn
Music House NL

Ah ok sorry voor het vooroordeel op deze. Maar is gewoon toeval denk ik. Tja ben ook maar een mens.

Mag ik uit nieuwsschierigheid vragen wat voor inruil dat wel niet is geweest?

Origineel geplaatst door Twin-x

Ah ok sorry voor het vooroordeel op deze. Maar is gewoon toeval denk ik. Tja ben ook maar een mens.

Een roddeltante zal je bedoelen.
Door zonder zaken eerst te verifieren weer een broodje aap verhaal op het forum te mikken waardoor weer een bepaalde toon gezet wordt.

Als je het echt wil weten dan bel je die gasten van MH toch gewoon?

Ik heb gesproken.

R.

ik wor juist helemaal leip van die hitte! echt, ik zit in een soort rare vrolijkheids/waanzin trip...
ik heb nog geen 10% van de onzin getypt die in mijn hoofd opkwam. misschien moet ik maar gewoon echt gaan werken en m'n kop dichthouden...

Origineel geplaatst door funxiun

Een roddeltante zal je bedoelen.
Door zonder zaken eerst te verifieren weer een broodje aap verhaal op het forum te mikken waardoor weer een bepaalde toon gezet wordt.

Als je het echt wil weten dan bel je die gasten van MH toch gewoon?

Ik heb gesproken.

R.

Pardon????

Ik vertel mijn vermoedens ik creeer geen broodje aap.
Het is leuk dat je spreekt maar lezen is ook een kunst.

Er is er een jarig hoera, hoera!

En de system 100 is weer weg...

Back