• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg microkorg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Sxpress

Ingeburgerd
Nieuwe Korg micrkorg in doos met handleiding en adapter en uiteraard werkend te zien en te horen.
Ooit gekocht om er iets mee te doen maar is er niet van gekomen door een andere muziekrichting met mijn band dus geen tijd voor de synth gehad.
Vandaar dat ik hem weg doe en hij is absoluut nieuw.
Prijs 290 euro.

2 Oscillators, prima effecten, een arpeggiator, 128 presets. Voorzien van twee audio ingangen om andere instrumenten en bijv. CD’s door de filters en effecten te halen. O ja, vergeet ook de 8-band vocoder niet!

Als deze advertentie er staat is de microkorg nog te koop en kunt u mij bellen of mailen.
Versturen is mogelijk.

Attachments

• korg microkorg.jpg
    korg microkorg.jpg
    16,1 KB · Bekeken: 48
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back