• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha A3000 v2 & Novation Drumstation v2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Ik heb hier een in zeer goede staat zijnde Yamaha A3000 v2 sampler (met 2 gig HD ingebouwd en 54 Mb geheugen ofzoiets) Is een beest van een sampler met zeer veel mogelijkheden en een goede klank.Deze had last van het knoppenprobleem maar ik heb dit weer mooi opgelost dus je kan weer lekker draaien :D Du prix 250 €

Heb ook nog een Novation Drumstation v2 (oranje) in zeer goede staat (geen problemen zoals in versie 1)
Deze mag ook weg voor 250 €

Ik ben ook wel in voor een ruil tegen bijv.een Akai S5000 of andere leuke sampler (Emu ?) Bij interesse of voorstellen graag doordeweeks E-mailen (kan ik onderweg zien) ADRESJE !

Bump ! Zie ook mijn andere advertentie's voor ruilspul tegen een dikke sampler !

Kleine Prijsverlaging :)

Novation Drumstation v2 225 €

Yamaha A3000 v2 225

Laatste verlaging van de prijs....

Novation Drumstation 200 €

Yamaha A3000 v2 190 €

Hier ook de aller,allerlaatste verlaging paar uur geldig en dan gaat de advertentie eraf..

Yamaha A3000v2 ,54 MB,2 Gig HD mag weg voor 180 €

Novation Drumstation v2 180 €

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back