• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studiospullen synth's etc zgan!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nanoplane

Ingeburgerd
Wegens iets te enthousiast aangekocht in de afgelopen maanden, maar eigenlijk geen geld...

-Novation supernova 2 pro-x (48 stemmen!) absolute nieuwstaat, is nooit gebruikt, met Doublesaw expantie, de vetste novation ooit gemaakt... 900 euro

-Roland JP8080, ook perfecte staat, met Magura sounds geladen 700 euro

-Akai s6000 perfecte staat, inclusief 128 stemmen, USB, interne 10 GB HD, externe zip, 104 mb werkgeheugen, 4u met afneembaar front, perfect display, Goldplated USB kabel, USB verloop + toetsenbord via front (toetsenbord bijgeleverd!), bomvol samples, 975 euro.

-Access Virus C met geheugenbankexpansie en originele Access rackbeugels, deze is nieuw, nooit gebruikt! 950 euro (voorbehouden)

-Mackie d8b (digitale 8-bus), met alle denkbare opties, zie mijn andere advertentie op deze site, zoek even op d8b!

Groeten, Nano

Jp8080 en Virus zijn niet meer te koop... verkocht aan een mede forum-lid!

Veel geintersseerden voor de Novation, d8b en de S6000 maar niemand concreet?

"wil je ze twee maanden voor me aparthouden, ik kan geen aanbetaling doen, maar in mei heb ik geld!"

Ik heb er niet superveel haast mee dus aparthouden is geen probleem, maar dan is een kleine aanbetaling wel op zijn plaats lijkt me...

ofwel, nog te koop!

d8b is verkocht...

Novation supernova 2 Pro-x is ook reeds verkocht...

Blijft over, de AKAI s6000 V2 USB...

Nog even de s6000 specs op een rijtje!

Dikste werkpaard-Sampler van AKAI met als extra's:

-104 mb intern (max 256)

-stille harddisk 10GB intern

-USB board!

-Originele AKAI cd met AKsys

-Goldplated USB kabel

-Verloopsnoer voor toetsendboard naar USB

-extra Iomega externe zip met 3 disks

verder:

-16 outputs

-optical in/uit

-XLR stereo in/uit

-Wordclock

-stereo in front

-128 stemmen

-supermooi fx board

-supermooi filterboard

-afneembaar front

-imposant 4U hoog

-supergroot display en zeer makkelijk in het gebruik gezien de features!

Zo je samples via USB in je S6000 plakken!

Werkt zowel met de Mac als PC

De S6000 is in superstaat zowel optisch als technisch! mooier ga je hem niet vinden.

tel 06-28266953

groeten, Nano

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back