• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Technics SX-WSA1 Acoustic Modelling Synthesizer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Marc

Ouwe rot
Technics SX-WSA1 + Dance Wave/Output Boards

Ik weet dat Technics niet echt geliefd is onder de Synthfreaks,maar deze Workstation heeft echt heel wat te bieden en is volledig uitgebreid/compleet met handleidingen+diskettes en speelt als een zonnetje.

Google voor specs (of kijk ff op m´n advertentie marktplaats) of lees eens het volgende stukkie als je niks te doen hebt :

http://www.soundonsound.com/sos/1995_articles/dec95/technicswsa1.html

Ruilvoorstellen zijn welkom als het synthesizers betreft (voorkeur : Yamaha EX5/SY99/SY77 + bijbetaling mijn/jouw kant)

En anders hier mijn uiterste synthforumprijs : €495

Versturen doe ik niet,maar mijn :koffie: is vers !

Attachments

• 12353.jpg
    12353.jpg
    11 KB · Bekeken: 113
Schop...

Schop...

Dit word weer 2 pagina´s topicschoppen :)

Ps.Je krijgt er ook nog een megavet analoog voet/sustain pedaal bij en ook een synthesizer Rack (2 etages > 1 voor de technics en 1 voor het voetpedaal ?)

:walker:

:slotje: ..Deze gaat naar Beatrix ivm haar verjaardag binnenkort :engel:

:kroon: :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back