[track] Come In

gijs

.
Hierbij weer eens een chill-trackie van mij. Grotendeels met samples gemaakt in FL, daarna nog wat hardware toegevoegd (K-station, gitaar). Op de achtergrond hoor je soms de Eminent nog even meezoemen, voor de liefhebbers ;)

Come in

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

-gijs-

Laatst gewijzigd:
zodra ik thuis ben: "save target as" en edit ik hier ff een review bij!

Hey Gijs,

Lang niet gesproken:P

Lekker chilli track ja...
je hebt heel leuk gewerkt met samples in deze track... Ik noem dit dan ook een typisch Gijs nummer:)
Live ingespeelde gitaar en de lekker droge eminent op de achtergrond.:okdan:

Ondanks dat dit niet mijn genre is, vind ik het heel lekker klinken.

greeeeeeeeeetz

Arnaud

thanx arnaud! samples is mijn ding wel ja, ben ik tenslotte ook mee begonnen in de trackertijd (wie niet? :D)

trouwens, voordat ik weer gezeik heb met dat angelfire-account, kun je hem ook hier downloaden:

Come in

gijs

thanx man!

nog iemand meedoen aan "Maak 'em of Kraak 'em" ?

gijs

Klinkt lekker :okdan:

De openings- (en sluitings-)sample deed me denken aan de K&D Sessions, maar daar kan ik 'm zo 1-2-3 niet op terugvinden, dus dat is waarschijnlijk mijn verbeelding...

thanx! sample: geen idee, zat in een standaard lo-fi vocal sample-kitje dat ik ergens op het net vond...

lijkt idd wel zeg! maar je bedoelde dus die elek-piano sound, ook die zat in een standaard kitje :S

Sow, dit is dus dé Gijs waar Arnaud et altijd over heeft ;)

Ik word van deze track behoorlijk rustig, en aangezien dit een 'chill-trackie' is, is dat vast de bedoeling. Geslaagd dus! :D
Ik hoor niet veel van dit soort muziek, maar dit vind ik echt absoluut lkkr! Alweer - ik kan dr verder niets technisch over zeggen, hep er te weinig verstand van ;)

:okdan:

Klinkt wel erg ok. Ik hoor zelf niet er aan af dat je samples hebt gebruikt.

Ik vind de ambiance op de gitaar iets te veel. Erg lekker die kippevel eminent strings. Ik heb zelf als kleine jongen tot mijn 12e zo'n Eminent 310 Unique gehad, en elke keer als die sound hoor is het net of er een soort oase van nostalgie mij omringd.

Hij luistert lekker weg. Lekker om even te chillen na het werk. 1x luisteren nodigt uit tot nog een keer ;)

:peukie:

Het is wel een chilltrack, maar ik vind de sound van de andere kant redelijk lomp; teveel in-your-face. Allemaal vrij strakke geluiden, inclusief de rhodes (ondanks de trilling). Ligt er misschien ook wel aan dat het veel samples zijn: dan kun je minder nuances maken. Je hebt ook nogal een live-feel door de galm, vooral achter de drums (en dan weer vooral de harde snare).

Ofwel: een goed idee, maar wat mij betreft qua geluiden niet zo lekker uitgewerkt. Iets teveel funk-invloeden, denk ik.

Origineel geplaatst door RezonatoR
Kl

. 1x luisteren nodigt uit tot nog een keer ;)

:peukie:

yes i agree

Back