Tracks ala UITTRO van OP (Roffer dan Ooit)

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

Ik ben weer eens een keertje de Osdorp Posse aan het luisteren en wat hebben ze leuke dingen gemaakt zeg. Vroeger.....

Neem UITTRO! Wat een lekker ongecompliceerde beats! En nog lekkere teksten ook nog.

En voor al die domoren die altijd meteen een conclusie trekken voordat ze echt naar een tekst geluisterd hebben, we dissen dus niet alle goeie agenten, maar de corrupte of met de penning naar het hoofd gestegen kutsmerissen, niet iedere willekeurige kistendrager met een kale kop, maar extreem-rechtse gewelddadige neonazi skinheads, niet iedere rappende neger, maar de anitwitte domme rassenhaat promotor. En als alle racisten van elk ras geëlimineerd zijn, dan blijft er nog een soorts mensen over, en dan zijn de mensen die nu nog down zijn met de O.P., en de O.P. is down met jullie. Vrede!

Heeft iemand nog meer HipHop van nederlandse bodem die echt de moeite waard is qua beats?

Cannibal Ox ? Wat voor type hiphop? Is ie goed?

p.s. Ik zit op mijn werk en daar kan ik niet eventjes gaan luisteren, vandaar de vraag... Online bestellen kan wel :)

cannibal ox zijn twee gasten [uit NY volgens mij]
hele rauwe beats en ook melodie af en toe, maar dan weer op zo'n manier dat je er rillingen van krijgt, ijzig koud en ruw als schuurpapier. de beste hiphop plaat sinds jaren naar mijn mening. geen gangster, maar ze 'keepen het wel real' za'k maar zeggen.
en een hele losse manier van rappen, elkaar onderbreken 'hey man, you said that word twice!' of het einde van nummer twee, totaal onverwacht '... i don't have an end-piece...'

Ik vond vroeger de SpaceMarines wel leuk. Maar dat zijn geen diepzinne teksten en geen dikke beats. Meer geschreeuw op gitaar en drums. Maar wel Nederlands, en sommige dingen zijn wel hilarisch...

ja maar, ja maar..

Van acid house val ik in slaap,
geef die drumcomputer aan een aap.
En hij maakt wel iets, wat betere beats,
want housemuziek is helemaal niets.
De platenkopers zijn domme meelopers,
de Osdorp Posse geeft je wel wat dopers.

:dj:

ach...

Pascal stelt zijn mening van tijd tot tijd wel eens bij.

Niets menselijks is hem vreemd :)

Q houdt niet zo van (quasi)volksmenners

Origineel geplaatst door krz
ja maar, ja maar..

:dj:

grrrrrrr dus zij denken dadt een aap betere muziek maakt met een drumcomputer dan de meesten van ons hier? :(

Waar denken ze trouwens dat die beats van ze uitkomen? een gitaar ofzo?

We're sorry, but this page is currently unavailable for viewing.
If this site belongs to you, please read this help page for more information and assistance.

For general questions see our main help area, or search for other member pages.

anyway, heb je Cannibal Ox nou al gehoord?

Hmm, jammer van die links.
Ik heb ze hier nog wel ergens staan die MP3-tjes. Zijn ongeveer 3 mb groot.. Naar je toe mailen?

Cannibal Ox heb ik nog niet gehoord. Ga ik binnenkort beluisteren :)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik heb ze hier nog wel ergens staan die MP3-tjes. Zijn ongeveer 3 mb groot.. Naar je toe mailen?

is goe! als het maar vet is, daar word ik blij van. of als het cool is, want de airco is hier net stuk gegaan.

Kijk! Ik ben een correcte Kazaa gebruiker..

Een nummer gedownload. 2 minuten geluisterd... Naar de winkel gerend en nu eigenaar van The Cold Vein!

Thanks! Je mag me vaker tips geven. Dit is mijn hiphop!

Hij doet me denken aan een soort van Cappadonna, maar dan nog lekkerdere beats. ( a b-boys Alpha!!! )

vette shit he?
cappadonna is ook lekker inderdaad... ik ben zelf ook een redlijke liefhebber van de Sunz Of Man [ook een Wu-Tang spawn] en de Black Eyed Peas [maar dat is weer heel iets anders]

Ik zag afgelopen zondag Def P en nog twee andere van de Osdorp Posse in het cafe in de effenaar. Ik was te druk bezig met het kwijlen naar de Riplets, dus helaas ben ik vergeten te vragen naar tracks ala UITTRO.

Iemand hier op het forum?

Voeger.. vroeger luisterde ik heel veel naar hip-hop.. eastcoast hip-hop, rauwe harde beats dus.. niet van die gelikte shit.
Van Nederlandse bodem vind ik Opgezwolle uit Zwolle dus erg goed.. Ze rappen echt met een lekkere flow,en ze hebben goeie beats...

http://www.opgezwolle.nl/

Kijk daar maar es!

Back