Stof stof stof !

Ik leg zo'n dikke KOMO vuiliniszak over m'n mixer. En veel zuigen natuurlijk. Nu nog 'n thread over wat de beste stofzuiger is voor in de studio.

>:|miele, er is geen betere >:|

niet dat ik in die commerciële praat geloof maar voor degene die nog een studiostofzuiger zoekt, wie weet...

die zijn er eigenlijk al.. wie kent die printerstofzuigers om toner mee op te zuigen? perfect voor in de studio.. en voor het fijnere werk heb ik een kwastje met zo'n blaaszakje eraan.. :)

maar nooit je computer stofzuigen(binnen in) de lucht is nog al statisch

Je kan voor zo'n 10 pleuro van die doorzichtige stofhoezen kopen voor je synths..... deze zijn vaak anti-statisch gemaakt wat dus ook weer scheelt en je ziet je synth tenminste ook nog een beetje.....

voor mij werkt het goed... staat veel beter dan zo'n handdoek die op een gegeven moment ook errug stoffig wordt en dus ook weer stof doorlaat.....

Uiteraard als je een hele studio vol hebt dan is een andere oplossing wellicht gewenst maar voor een paar synths werkt deze kleine investering uitstekent....

CP

Origineel geplaatst door EDP
maar nooit je computer stofzuigen(binnen in) de lucht is nog al statisch
Moet je gewoon doen als ie uitstaat, door het roostertje aan de achterkan. Je fan verzamelt een hoop stof. Bij m'n oude computer zat ie helemaal onder.:frons:

Origineel geplaatst door Nemco

Moet je gewoon doen als ie uitstaat, door het roostertje aan de achterkan. Je fan verzamelt een hoop stof. Bij m'n oude computer zat ie helemaal onder.:frons:

dat is je fan dat is niet zo interresant. maar je hebt ook van die grapjassen die hun staubsauger op de fan van de processor zetten en het gebied er om heen en dat is niet zo slim..

Origineel geplaatst door EDP
airco dat is met dit weer best wel relaxed..

dat klopt 8o)

zij de man met fully aircondioned studio 8>

maar serieus.. ik gebruik voor het stof een stoffer van een stoffer en blik, werkt ideaal mist je het bijhoud natuurlijk.
Mijn studio staat erom bekend stofvrij te zijn.. alleen hier en daar wat haren van klojo

Dan zou een afzuig kap ook wonderen kunnen doen, alleen word het er niet koeler van......

Ik ben zelf niet zo'n hele voorstander van airco. In de auto kun je vaak niet zonder maar echt lekker vind ik het ook weer niet. Ik gebruik op m'n zolderkamertje dan ook een lekker grote ventilator. Denk er een leuk watertje en strand bij en het is net of je buiten bent... met al je synthesizers nogwel :)

met zweethanden speelt het niet erg lekker, als het wat minder warm is
dan gaat de ventilator aan , maar bij deze dagen ben ik blij dat de
airco aan kan.

in de printer hp3 zet altijd een heel fijn klein borsteltje
perfect voor de schoonmaak voor dingen met een
stepsyqwenser

Back