Mijn Waldorf XT(black) tegen jouw Waldorf XT oranje(desnoods zonder faceplate)

Status
Please reply by conversation.

justin

Shauna
Mijn Waldorf XT Shadow is tevens in perfecte staat + compleet en nieuwste OS,zonder beschadigingen en krassen.
Als je met me wil ruilen,pb me dan.

groetjes.

als je deze hebt?

Attachments

• c.jpg
    c.jpg
    2,6 KB · Bekeken: 92
of deze?:)

Attachments

• images.jpg
    images.jpg
    2,2 KB · Bekeken: 90
tegen deze:) ,exact dezelfd,foto is van het net dus wat onduidelijk mischien.

Attachments

• waldorfxt.jpg
    waldorfxt.jpg
    10,6 KB · Bekeken: 90
Waarom wil je igenlijk een oranje hebben?
'k Heb er één, maar die zijn toch meer te vinden dan de zwarte?
Heeft het iets met controllers/midi/OS te maken?

:confused:

zelf vond ik de zwarte wel mooi, maar de oranje was praktischer, beter te lezen.

Om voor een en maar altijd alles duidelijk te maken want zelfs mensen op marktplaats snappen niet waarom ik een zwarte tegen een oranje wil ruilen.

Om de simpele reden ik ben begonnen met een oranje xt,heb hem verkocht en uiteindelijk een zwarte gekocht in nieuwstaat.Om eerlijk te zijn ik vind de oranje zelf persoonlijk mooier en omdat de nostalgie van me eerste oranje xt naar boven komt drijven. Jawel mensen deze oranje had ik gekocht van het geld van een jp8000.

Ik persoonlijk vind de Oranje mooier,wil best ruilen mits jouw XT ook in perfecte staat verkeerd en verder top is. Mijn is volledig in nieuwstaat zonder beschadigingen etc...

Origineel geplaatst door Leo
zelf vond ik de zwarte wel mooi, maar de oranje was praktischer, beter te lezen.

Je bedoelt zeker dat de zwarte beter te lezen is,wit op zwart lijkt me duidelijker als blauw op oranje.

Origineel geplaatst door nick nova
Waarom wil je igenlijk een oranje hebben?
'k Heb er één, maar die zijn toch meer te vinden dan de zwarte?
Heeft het iets met controllers/midi/OS te maken?

:confused:

Nogmaals niets mis mee,ze zijn identiek. Persoonlijk vind Ik de Oranje mooier! Als je wil ruilen en jouw XT is in perfecte staat etc.. zeg het maar. Als je me niet geloofd mag je desnoods 7dagen lang tweaken aan me XT,hij is volledig in nieuwstaat en zonder beschadigingen en krassen,vind nogmaals de oranje persoonlijk mooier. De zwarte is wel meer waard maar dat boeit me niet zo,als jouw xt ook maar verder perfect is. Als ik meer geld had,had ik er een oranje bijgekocht.

En trouwens is de zwarte nieuwer qua productie,digimod heeft er volgens mij ook een,mischien dat hij het weet.

De gene met een Waldorf XT oranje in de mooiste staat wint! Mag gerust een dag langskomen om hem hellemaal uit te checken etc.. etc..

zal me pb even leegmaken. Riekos,je hebt pb.

Zal maar niet zeggen wat ik voor de zwarte heb betaald!:stupid Maar goed ik wil mijn oude oranje xt terug.

wat dat lezen betreft. wit op zwart ok, maar zat er ook niet blauw bij?
(het zou ook goed kunnend at ik in d ewar ben met de Q, dat de gele (lelijk!) praktischer was dan de blauwe met hout (mooi!). dat zal het wel zijn.

Hij staat er nog steeds,mensen die willen ruilen pb. maar.

groetjes.

Status
Please reply by conversation.
Back