[DSF sempel contest] Farlukars uitzending

farlukar

+++ATH NO CARRIER
Nou deze is gemaakt met de Enige Echte FastTrackerII™, en bij gebrek aan fantasie heet-ie maar gewoon Playroom :gaap:
Gebruikte sempels:
currency -> paar octaven hoger, met een loop
irreversible -> eerste paar tellen
en verder nauwelijks of niet gemodificeerd: distorted downfall, delayed snare, puls, race, wouwloop en techno 1,2,3,4,7,12,13,15,17,23,24,25
Overige nabehandeling : nil.
Te vinden <strike>in de database</strike> hierzo .

Laatst gewijzigd:
heheh klinkt leuk!

Alleen die titel moet echt anders idd...

lang leve fasttracker :)

Ik vind de titel eigenlijk nog niet zo slecht gekozen want wat mij betreft kan dit direct als soundtrack bij een of andere xbox of ps game.
Ik vind het lekker klinken al van bij de start en het gaat nooit vervelen. Alleen, die polka zit een beetje te veel op de achtergrond, net alsof je hem een beetje wil verstoppen. En die polka zit anders wel goed op zijn plaats, inclusief tempo en zo. Ik zou hem wat meer in de spotlights plaatsen.

Conclusie: I love this :luv:

hmmm...hij staat wel op de database, maar dwnldn lukt niet

Ik ben wel benieuwd geworden!

Ha lachuh nummer... zou inderdaad zo bij een game passen! Ook met FT2 op een laptop gewerkt BtheW... muziek maken terwijl je zit te chillen op het strand ofzo... MAN ;)

Maargoed ik dwaal af... waar zit die polka dan? Is dat misschien dat omhoog gepitcht bliepjes iets aan het eind? Wat het ook is...het werkt wel goed mee...wel interessant.

Verder heb je natuurlijk geen revrbs etc. tot je beschikking dus val verder ook niets over te zeggen h`e :)

Het dwnldn doet het nu wel bij me, kweetnie wat er mis was.

Inderdaad ook een leuk nummer, die polka had je wel heeeel goed verstopt zeg, goed!
Af en toe klinkt het wel errug druk met allemaal rommelige geluiden erdoor vinnik, maar over het algemeen helemaal niet verkeerd.

Naarmate ik meer deelnemers geluisterd heb, valt me op dat ze vrijwel allemaal zo'n geheimzinnige sfeer hebben, deze ook.

Lang leve FT2!!

Back