• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Triton LE 61 met EXB-SMPL

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Wiseguy

Ouwe rot
Korg Triton LE, 61 toetsen, compleet met de ingebouwde sample uitbreiding, 16 MB & SCSI,
splinternieuw in doos met de orginele manuals ook de Nederlandse, slechts 850 euro's

Ok € 825,-

Is zo'n € 500.- minder als dat ie bijvoorbeeld bij Thomann nieuw moet opbrengen

Apparaat is zoals gezegd als splinternieuw, sample option kan in principe ook los voor € 225,-

En de Triton eventueel los, slechts € 600,-

Is echt een vette bak, voor vele stijlen in te zetten.

Kom op mensen, dit is echt een vette bak als nieuw voor weinig met een zeer complete sampler aan boord
AIFF, WAV, AKAI S1000/3000 samples and multisamples en natuurlijk Korg formaat compatible
De edit functies zijn ook niet misselijk, daarbij heeft ie ook nog eens SCSI aan boord voor opslag
of voor bv een CDrom met samples aan te hangen.........€ 800,-

Is iedereen nu werkelijk failliet of zo, de prijs is echt heel erg scherp voor dit mooie en geweldig klinkende aluminium workstation.
62 stemmen, 62 Oscillatoren, 512 programs, 384 combi's, GM compatible, sequencer, arpeggiator, effecten, smartmediaslot, scsi, sample option aan boord, 4 outs, 2 ins voor mic of line, groot display, etc. etc........€ 800,-

Ik snap het niet, dit is echt een toffe bak, ik heb hem via een ruil in mijn bezit gekregen, hijs echt nieuw....nog maar een keer naar boven dan........€ 750,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back