HQ-OR Orchestral Software Synthesizer Fruityloops help

vanguard

Nieuwkomer
Kheb dus

HQ-OR Orchestral Software Synthesizer for VST/DXi
Aangeschaft .

En gebruikt als vst in fruityloops .
In die vst heb ik verschillende geluiden die eruit komen , maar volgens mij kan ik er maar 1 per channel aanduiden , dus is de rest overbodig voor mij , denk ik .

Het werkt perfect ,
Maar wanneer ik mijn project opsla , afsluit , iets anders doe , en dan weer het project open , staat die vst op de generale settings , dus niet de settings die ik hem gegeven heb die hij er moet laten uitkomen .

Kan iemand mij helpen ?
Het is redelijk belangrijk .

Danku !

Greetz,
Vanguard

Geen handleiding zeker?...;)

Als je rechtsboven naar "system" gaat heb je daar de mogelijkheid om je settings op te slaan, je moet ze daarna wel weer laden!

Heb percies hetzelfde in sx..misschien moet je gewoon rekening houden met de midichannels..per instrument. Vaste midichannels per instrument??

IK snap het niet.. je kunt toch gewoon naar system gaan, save performance, dan slaat hij het op, de volgende keer laad je de file even.... klaar is kees...:confused:

Ik had hetzelfde probleem vroeger in nuendo.
Maar sinds ik de DX gebruik in Sonar is dat van de baan.

Als je op het midikanaal met program change werkt, dan laadt ie wel al je instrumenten goed terug. Als je in de grafische weergave een patch veranderd staat ie idd gewoon weer op de defaut setting bij een herstart.
Veel plezier met de orchestral: echt een meesterlijk mooie klassieke instrument plug.

Back