• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

compressors, synth, drumcomp te koop/ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

the red eye

Ouwe rot
te koop/ruil dus;

2 behringer compressors; een mdx 2200 en een mdx 2100. In prima staat, afgezien van wat gebruikelijke rack schade. Voor 50 euro per stuk.

een yamaha dx11 in prima staat. Onlangs de batterij vervangen door twee penlites in een houdertje, dus nu heel makkelijk te vervangen. De volumeknop kraaakt een beetje, maar die staat toch altijd op max, dus geen enkel probleem. Verder in prima staat. te koop voor 135 euro.

een yamaha rx8 drumcomputer. Met leuke geluidjes en een aardige sequencer. 4 outputs en midi. Grappig ding. Inclusief mcd32 memorycard. Bieden vanaf 60 euro.

Er staan prijzen, maar eigenlijk ruil ik liever.

De hele zwik mag in een keer geruild worden tegen een yamaha sy77.
Verder ben ik op zoek naar goedkope efx unitjes voor in mijn rack. Denk aan reverb-delay-flanger-phaser. Geen gitaarpedaaltjes.

Ik wil ook wel een of meer van deze dingen plus een wavestation sr ruilen tegen een wavestation ad in goede staat. Voor degene die de pads wel wil maar toch altijd presets gebruikt of via de computer edit.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back