midi 2 dinsync

Status
Please reply by conversation.

Petrus

Stamgast
Hallo, als iemand er een over heeft voor een schappelijke prijs 8)

voor 50 E heb ik er een nieuw van dtronics, duss :D

okay....da's niet zo mooi, spreek je uit ervaring of zijn er misschien meer mensen die daar iets over kunnen vertellen? :confused:

Die van D-tronics is wel ok, maar zeker niet zo goed als de gene op m'n Syntecno.
Net ff wat gevoeliger kwa kabels enzo. Maar als ie het doet, gaat het goed.
Ik stuur nooi sysx/cc over de sync uitgang. ;)

hehe thx sander.... het kwartje is gevallen :geslaagd:

ik heb een klein budget dus ik neem genoegen met goedkopere oplossingen. als het maar werkt. :)

Voor 25 euro stuur ik je het volgende printje op. De kleinste midi 2 sync converter van Colin Fraser. (zie www.colinfraser.com)

Attachments

• m2d.gif
    m2d.gif
    66 KB · Bekeken: 55
Hoi, dit is een DIY project, zelf gemaakt? Zit er al een behuizing omheen. Werkt hij OK (aangezien er geen adapter nodig is)

Dit is een DIY project, ontworpen door Colin Fraser. Je kunt de code voor de PIC chip van Colins site downloaden, evenals het schema/printontwerp. Je moet dan nog wel decodein je PIC chip branden. Ik kan thuis printjes etsen en chips branden, dus vandaar dat ik dit midi2dindingetje aanbied voor mensen op zoek naar zoiets.
Zoals ikhem verkoop heefttie nog geen behuizing. Ikzelf giet ze in epoxy in,maar is te veel werk om voor iedereen te doen. Het dingetje heeft inderdaad geen voeding nodig,werkt op 5volt van midi. Het ding doet het perfect op de 202, 606, 303, 808, maar met de cr-8000 ging de cr-8000 'swingen/shufflen'. Colin zei dat dit kon kloppen en dat hij er iets aan zou doen. Ik heb het geloof ik niet meer gechecked.
Mocht je hem willen, en doet ie bij jou raar, dan niet goed, geld terug!

Bedankt voor het aanbod! Volgens mij ziet dat er cool uit., in epoxy gegoten.

Als ik geinteresseerd ben laat ik het wel weten. Misschien dat ik voor de dtronics ga., omdat deze twee sync out heeft en ik misschien ooit nog van plan ben een tr808 te kopen...:)

Origineel geplaatst door serif
Bedankt voor het aanbod! Volgens mij ziet dat er cool uit., in epoxy gegoten.

Als ik geinteresseerd ben laat ik het wel weten. Misschien dat ik voor de dtronics ga., omdat deze twee sync out heeft en ik misschien ooit nog van plan ben een tr808 te kopen...:)

Dat kun je ook oplossen door een sync Y-kabeltje te maken ;)

Hallo,

Ben dus nog steeds opzoek, khad de wijze raad van enkele forumleden moeten opvolgen, dat ding wat ik nu heb doet het voor geen meter i.s.m met een thru-box of midi interface. k#t dus

>>>>>>>>>Ik ben dus opzoek naar een msy2<<<<<<<<<

Bvd, en de groetuh uit duh haag

Status
Please reply by conversation.
Back