• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Minimoog Voyager Signature edition

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Zo langzamerhand ga ik niet meer proberen uit te leggen waarom.

te koop: Minimoog Voyager in perfecte staat.
Ik heb heel wat mini's gehad en wilde nooit aan zo'n nieuwe maar de voyager zet de ouwe mini aan alle kanten te kakken.

Deze is dus een signature edition, met de handtekening van Nonkel Bob en een gouden naamplaatje (met een heel klein krasje erop, tjsa, da's goud hè, zo gekrast). Certificaat erbij.
Compleet met de originele handleiding n verpakking, gooseneck lamp en nieuwe gigbag.

Het liefst verkoop ik 'm compleet met expander en CP251 (ook inclusief originele verpakking, adapters, etc), dan heb je meteen een zeer uitgebreide (mag ik modulair zeggen? zoveel control in enuit heb ik nog nooit bij elkaar gezien!) synth.
Voor dat alles wil ik graag 2950 euro hebben. Wel veel geld, maar dan heb je ook wat.

Als iemand iets wil inruilen kan dat wel, maar dan graag iets dat ik ook leuk vind!
Zoals bv studio electronics se1 of atc1, nord modular key, waldorf pulse of keyboardversie micro Q of XT, zoiets.....

mag ik degenen die mailen of pb-en met deel-ruilvoorstellen vragen om zo vlot mogelijk te reageren op mijn antwoord, of sowieso zelf een bod te doen, dus: dat apparaat + zoveel....

de omschrijving en mijn prijs staan al in de ad; het loopt anders wat te veel door elkaar voor mij.
dankje. wel.

in verband met plekgebrek dus. fotootje erbij. de geel/lichtbruine verticale rand rechts is een deel van de klerenkast die ik in mijn kamertje heb gebouwd, toen ik een maand of wat geleden overging op software. intussen weer helemaal back in de studio, maar dan wel naast de winterkleren. nog mazzel, want als ik de kast iets groter had gemaakt, had ik een arm moeten laten afzetten om er nog bij te kunnen.

eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het probeem iets minder nijpend is omdat ik de harddiskrecorder onder op 2 latjes heb gezet, die stond eerst naast de md, met nog wat spullen, met de moog ervoor. aan een kant, op een standaard,
voor mij is verkoop dus iets minder dringend, is maar goed ook; hoef ik niet op de meest obscene voorstellen in te gaan!

Attachments

• setup2.jpg
    setup2.jpg
    145,2 KB · Bekeken: 91
sorry, ik krijg veel ruilvoorstellen, maar meestal voor dingen die ik eigenlijk toch niet wil hebben/houden, daarom maar een beperkt lijstje met mogelijke inruil:
- nordlead
- alesis ion
- studio electronics atc1 of atc-x (liever nog!) of se1-x
- machinedrum
- waldorf pulse, xtk of micro q keyboard

alesis micron bedoelde ik eigenlijk..... (ivm ruimte!)

trouwens, de meeste moogerfoogers komen ook te koop.
het hele moog systeem, inclusief voyager met expander, cp251, moogerfoogers 101 (filter) 102 (ringmodulator) 103 (phaser) 104 (delay!) en 105 (murf) + pedalen, lamp, gigbag, 3 rekmontage kits, patchkabels, manuals en dozen komt op een lullige 4500 euro. forumprijs hè!

en zoals gezegd, ik heb interesse in:
alesis micron
nordlead 1
waldorf pulse, xtk of micro Q keyboard
tc electronics d-two
studio electronics atc1 of se1 (of atc-x of se-1x)
machinedrum

update wat ruilen betreft: pulse heb ik (nou is 2 x pulse ook niet erg) en waar ik waldorf micro Q keyboard zei en XT-K, moeten het toch liever de modules zijn, ga een ander keyboard gebruiken - stop!
en ik zet 1 joker in.

let op en hoort zegt het voort.

heeft er iemand interesse in de expander en cp251 bij elkaar in een rekje? 450 euro svp.
mf101 200
mf103 250

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back