• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

novation laptop os4

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
werken ze in australie ook met een ander voltage. in principe heb je toch alleen maar een andere adapter nodig? kan je hem gewoon meenemen..

Ik heb geen moeite met de prijs. Dat moet je helemaal zelf weten, maar meer met je kromme redenatie dat een nieuwe nova met een ouder os, wat gratis is te updaten, ouder zou zijn dan jouw gebruikte nova met een nieuw os. Snappie.

En dat op de thomann site de oude specificaties staan wil niet zeggen dat er geen nieuw OS in zit...

Kon ik maar buiten spelen...Ik wil naar het strand ;{

na veel acid ga je krom redeneren*D
en ik ben áka 'master of kromme redenaties'

point taken, leek me gewoon dat die duitse toko zijn schappen aan t ruimen was, oud partijtje opgekocht ofzo

maar t verschil is minimaal een nieuwe sticker op de doos en een andere manual die je ook kunt downe

alles wat ik niet mee hoef te nemen scheelt weer rugtas is snel vol

kga straks lekker naar t strand, mij nu nog te heet na twee ofzo, zandvoort/bloemendaal/woodstock/mooie vrouwen/bier/muziek is hier toch om de hoek:D

Maar ff zonder gekheid. Wie weet kan je er in aussieland wel een leuk prijssie voor vangen...

das mischien helemaal geen gek plan, kgloof dat die acid begint inteslaan, kga is ff browse en speure enzo naar going rates down under

ben opgeeneen site in nl nog iemand tegengekomen die de nova aanbied, wel een verdwaalde supernova of twee.

iemand anders nog?

impressed:biertje:
errug coole site, je hebt er niet toevallig zo eentje voor gebruikte video apperaatjes

gemiddelde vraag prijs $ 739,
en een aantal keer zag ik m staan voor 600$

top site, ben gek op vergelijk sites, lekker duidelijk enzo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back