Het moment is daar. 3000 posts!
3000 keer mijn mening gegeven, mijn gal gespuwd, "ZOEKFUNCTIE" geschreeuwd, mensen geirriteerd, threads gestart die kant noch wal raken, dingen te koop aangeboden etc etc.
Een speciaal moment, zeker omdat dit ook mijn laatste post is.
Ik heb besloten om te kappen met het hele synthforum verhaal.
Waarom?
Het kost me ontzettend veel tijd. Geen verloren tijd overigens! De drang om echt in discussie te gaan over bepaalde dingen is ook weg aan het raken.
Voor de rest is de sfeer wel okay, niets te klagen. Ik heb hier een leuke tijd gehad en veel toffe lui ontmoet.
Ik wil iedereen bedanken voor al die gezellige uurtjes forummen
.
En in het bijzonder wil ik natuurlijk al mijn maatjes uit de chat bedanken voor een fijne tijd
*pinkt traantje weg*
Ik ga zo mijn wachtwoord blind intiepen zodat ik niet meer in kan loggen
, dit is dus ook écht mijn laatste post en geen grap
.
Hey iedereen het beste en tot ziens
-C-
3000 keer mijn mening gegeven, mijn gal gespuwd, "ZOEKFUNCTIE" geschreeuwd, mensen geirriteerd, threads gestart die kant noch wal raken, dingen te koop aangeboden etc etc.
Een speciaal moment, zeker omdat dit ook mijn laatste post is.
Ik heb besloten om te kappen met het hele synthforum verhaal.
Waarom?
Het kost me ontzettend veel tijd. Geen verloren tijd overigens! De drang om echt in discussie te gaan over bepaalde dingen is ook weg aan het raken.
Voor de rest is de sfeer wel okay, niets te klagen. Ik heb hier een leuke tijd gehad en veel toffe lui ontmoet.
Ik wil iedereen bedanken voor al die gezellige uurtjes forummen
.En in het bijzonder wil ik natuurlijk al mijn maatjes uit de chat bedanken voor een fijne tijd

*pinkt traantje weg*
Ik ga zo mijn wachtwoord blind intiepen zodat ik niet meer in kan loggen
, dit is dus ook écht mijn laatste post en geen grap
. Hey iedereen het beste en tot ziens

-C-