TR-808 lover introduces himself

dr.meccano

in full effect
jeetje, wat een hoop topics worden hier behandeld dacht ik toen ik hier terecht kwam door in Google Electribe>forum intetikken. Nou en toen zag ik ook nog eens die dat SpeedyJ en Orlando Q&A hier deden.
Nou je begrijpt het al, ik ben me meteen maar gaan inschrijven.

Iets over mijn muziek verleden. Ik was 8 jaar en kreeg een electrische gitaar Maar dat geluid vond ik toen al saai. Toen ik een jaar of 12 was zwemde ik al in de boss pedalen en kreeg ik lucht van de eerste sequencers waar mijn vormalige buurman mee werkte. Hij maakte de beat en ik de lead. Toen ik een 386 kreeg met Fasttracker was het doek voor mijn gitaar een beetje gevallen. Ik heb het nu over de periode 92/94. Ik ben blijven Tracken tot 98/99 en ben toen langzaam overgegaan naar de HardwareSynths en Drumcomputers. Want het kost allemaal nog al wat. Ondertussen doe ik livesets met 2 electribe's SmkII 1 electribe RmkII 'n Microkorg, een Electrix Filterqueen en EQkiller en een Berhringer 1002 mixer, soms neem ik mijn Boss OD-20 mee met VirtualizerPro ernaast en eenBehringer 1952Composer. Enfin je ruikt het al, een aardige duistere sound. Veel mensen beschrijevn het ook als ElectroCore.
Thuis heb ik verder nog een AccessVirusC (echttevet) een CasioCZ1000, Doepfer Regelwerk, PCpentium4, Reason2.5,Ableton4,Maya44, en nog wat oude zooi die stof ligt te happen.

Ik ben altijd bereikbaar voor reacties dus weerhoud jezelf er niet van om mij wat feedback te geven.

Dr.Meccano

:okdan:

Welkom :doei:
maar eeh... zou je misschien spaties tussen de woorden in je signature willen doen? Anders worden de topics zo breed...

welkom.gif

Back