ztran
Ingeburgerd
heh waarom maak je het dan?oh i dacht dat acid een synoniem was voor een saaie 808 beat onder een nog saaiere 303 lijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
heh waarom maak je het dan?oh i dacht dat acid een synoniem was voor een saaie 808 beat onder een nog saaiere 303 lijn.
Origineel geplaatst door ztran
heh waarom maak je het dan?
is voor mij genoegOkik denk dat die er plezier in heeft is voor mij genoeg
Dat is net wat ik zei, maar acid vertalen naar zure muziek is een simpele vertaling NO OFFENCE
Acid is een synoniem voor harde vieze duistere electro techno met een psychedelisch kantje....echt zuur is het niet, de oorsprong van dat woord ligt ergens anders, daarom no offence
vind ik volledige onzinAcid<> heeft niets met lsd te maken.
Ook niets met vieze duistere electro techno,dat is alleen een doorontwikkeling geweest.
Acid is happyness,funk vind ik het ook,en vaak met een dikke 808 die goed geprogged is,en een 303 idem,samen vertellen ze je een verhaal,een opzwepend verhaal,met of zonder samples,muziek voor de vloer,en je geest.
Ghetto disco is het eigenlijk,ontstaan door de disco,muziek uit lang vergane tijden,maar nog steeds aktueel,voor de liefhebbers,mensen die niet niet snappen en heel erg verwend zijn omdat er inmiddels tig stromingen zijn al dan niet met hele natte producties,vinden het dan kut?of niet meer kunnen?
Alles kan,niets hoeft aan tijd gebonden te zijn,acid is alive voor ieder die dat wil.
Origineel geplaatst door rvooh
alles waar tb-303 in zit is acid voor mij..

vind ik volledige onzin
ieder zijn mening natuurlijk, dit is dan ook een discussieforum
ik vind dat ik als muzikant elk instrument (synth natuurlijk) kan gebruiken om acid te maken, acid alleen kunnen maken met een 303 of 808 is heel snobistisch
nergens, het heeft idd niets met lsd te maken
maar vind dat er nogal leugens in staan
Happyness? das subjectief hé
Acid kan heel donker zijn en dat moet geen hype zijn in die scene
ligt aan de drugs, niet aan de muziekRond 87,88,89,was er een vibe op feesten,waar iedereen smilede
die smiley is een symbool, geen kenmerk van acid
acid heeft ook niks te maken met geel zwart, das een illussie
ligt aan de drugs, niet aan de muziek

van bier kun je ook smilen
nooit een smile gehad van een funky bassline hoor![]()