• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Supernova 2 Rack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Septic

ex Modular addict
Te koop aangeboden:

Novation Supernova 2 Rack met 24 stemmen

Apparaat ziet er als nieuw uit (no kidding). Komt met manual en kabels.

De synth heeft een minpuntje;
Wanneer deze te lang uitstaat duurt het soms een 15 min om door zijn OS heen te komen. Alle lampjes knipperen gedurende deze bootup. Maar dit maakt voor de rest weinig uit voor de functionaliteit, hij werkt voor de rest gewoon goed. OS updaten mocht niet baten.

Ik heb nu een toetsenversie gekocht, de reden dat deze weg mag.

Voor de snelle beslisser, je mag hem komen testen om te zien dat ie gewoon goed is voor de rest.

vraagprijs 650 euro ex verz. geen ruil etc

Vooruit 600,--

600,-- op ebay moet ik dit er ook wel voor kunnen krijgen.....

Echt, voor de rest is ie perfect hoor.....en gebruikte hem in elk nummer, tot ik de toetsenversie kocht. Is nu overbodig...

Nou veel geinterreseerden op ebay die buiten ebay om willen kopen. Niet op tijd om te bieden etc, nadat ze al 3 dagen contact met je hebben. Of; stuur maar op, wanneer ik trackningnummer heb betaal ik je. Jaja, die konden we nog niet.... Onze italiaanse vrienden wederom, dat maar niet gedaan. je zou er bijna rascistisch van worden. Wat is dat toch met onze spaggetti-vrienden. Het begint nu toch wel op te vallen..... Maar goed; to the point....

Nu dan voor de laagste prijs die ik ervoor wil hebben. (en anders gebruik in hem wel als 2 x stereo-filterbank met 5 x effectsectie per filterbank, zie dat maar eens te kopen voor dit geld)

500 euro ophalen geen verzend, teveel moeite anders 35 euro erbij

En mensen niet meer afdingen, bovenstaande is gemeend...:)

Eind deze week gaat ie toch naar het buitenland, joepie de poepie, voor 550 euro

Mensen die hem toch willen hebben (lik verkoop liever in Nederland en op het forum) moeten dus snel zijn.

Eind deze week, wordt de knoop doorgehakt en ik heb de evt.koper nog 1 week uitstel gevraagd.

Dus voor elk bod boven de 550 en deze week boter bij de vis, die kan hem kopen. Anders verdwijnt deze gewoon perfecte SN2 (behalve die bootup dan) naar onze zuiderburen.......

Verkocht, morgen wordt het geld bijgeschreven uit het buitenland.......

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back