• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Ruil: Roland MC-09

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ethereal

Instant Fuck-up
Ongelofelijk ondergewaardeerde bak in perfecte staat!
1 van de beter 303 emulaties (ingebouwde distortion.. deze kan gillen!!!), lead/bass/rhythm/effects secties, audio in (door de ingebouwde effects te routen), sequencer, phrase sampler, en dat alles in 1 roland bakkie 8)

Graag te ruilen tegen een sampler voor live-gebruik.. Iets als een Korg ES-1 of een Roland SP-505!!
Kan in het laatste geval eventueel in combinatie met een Yamaha FB01 8stemmige FM-synth!

Gaat alleen weg omdat ik live dingen wil gaan doen en daarbij een live-samplertje nodig ga hebben.. Geld heb ik niet veel (student aight :)) dus dan moet er maar een apparaat in mn studio aan geloven =(

Eventueel ook te koop voor een leuk bedrag zodat ik alsnog een sampler kopen kan..

Maar ruilen is makkelijker :engel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back