Het rijst de pan uit...

2X zoveel als de gemiddelde maximale prijs, dat gaat niemand kopen.

Origineel geplaatst door Rubenes
2X zoveel als de gemiddelde maximale prijs, dat gaat niemand kopen.

laat ons hopen... maar er zijn er altijd wel ergens die een belachelijke hoge prijs neerleggen.
alleen doen ze dat nooit voor mijn gear :D

Tjsa, je kunt het altijd proberen hè; koopt niemand 'm, dan probeert-ie het daar of elder opnieuw voor een lagere prijs.

Staat wel leuk trouwens tussen discussies over hoe goedkoop hardware wel niet aan het worden is. :D

Veeel te duur, dat ga ik niet ontkennen. Maar wat bepaald nu precies DE prijs? Bestaat DE prijs wel? Ik dekn het niet. Dit soort apparaten zijn TE schaars om er een standaard prijsje op te plakken. Ik weet ook wel dat een CR78 ongeveer 450,- waar is. Maar hoe vaak in je leven kom je er 1 tegen? Da's maar een paar keer denk ik.

Dit bedrag vind ik veeeels te hoog. Het zou me alleen niet verbazen als hij het ding toch kwijt raakt hiervoor. Ik bedoel: er hoeft maar 1 persoon langs te komen die weinig tijd heeft, veel geld heeft en dat ding heel graag altijd al wilde hebben....verkocht issie.

Als deze verkoper het ding niet verkocht krijgt lachen wij met ze'n allen in one handjes en denken we: "haha zie je wel....sukkel"
Maar wat nou als hij hem straks verkocht heeft voor 800,- ? Geef hem dan maar eens ongelijk :).

Te duur?

Waarom worden er nu TR909's voor 800 euri verkocht terwijl een half jaar geleden ze nog 1200 kosten? Of een Prophet VS voor onder de 800 terwijl ik ze ook voor 1500 heb zien staan.

Ik vond het al zuur zat dat ik ea verkocht voor onder de prijs wat ik normaal achtte maar goed je moet niets verkopen. Gewoon geduld hebben totdat iemand die prijs die jij vraagt wil betalen of de prijs omlaag gooit voor de prijs waarvoor jij het wilt kopen.

Hij is inderdaad 2 maal boven de marktprijs
TR-909 marktprijs is gewoon 1000 euro he dus lastig vergelijken.
Dan heb ik het niet over of iets in jou ogen te duur is maar gewoon straatwaarde.

Ik heb er eentje in perfecte staat met manual en programmer (nog in het doosje) voor 250 eu gekocht...:D

Origineel geplaatst door fuse

Ik vond het al zuur zat dat ik ea verkocht voor onder de prijs wat ik normaal achtte maar goed je moet niets verkopen. Gewoon geduld hebben totdat iemand die prijs die jij vraagt wil betalen of de prijs omlaag gooit voor de prijs waarvoor jij het wilt kopen.

Tsja, we hebben het niet allemaal zo breed om aan te schaffen voordat iets anders verkocht is.. en soms heb je die tijd gewoon niet. Ik had m'n Pro VS ook voor een lage prijs verkocht maar die heeft er echt wel een maand of 2 gestaan hier en op MP

Wat dachten jullie trouwens van die TX816's die voor 900/1000 euro te koop worden aangeboden?

Back