Autechre en ander lekkers

Alexander

F.T.W.
http://www.5voor12.be/petrol/flashcontent/indexf.html

Op 19 April komt Autechre in Petrol (Antwerpen), toffe grote zaal!! Ik ga zowiezowiezo en ik ben erg nieuwsgierig naar de twee andere acts: SND "Muziek maken op basis van radio-, elektronische of elektromagnetische golven, het kan! Geïnspireerd door de musique concrète-beweging verheft SND de clicks & cuts tot kunst door inventief gebruik van samples en geluiden geproduceerd door alles behalve gewone instrumenten. Abstracter dan wie ook en toch beluisterbaar, kom daar nog eens om in 2005!" en Rob Hall!

Wordt vast erg gezellig, meer info via de link hierboven!

:biertje:

klinkt innd interessant
ook nice ...30 april(of 29 ) rephlex label night in oostende hangar 10 (of 11 weet niet zeker )liv optredens van
-cylob
-bogdan
-dmx krew

20 euro

autechre speelt ook op wo 20 april in ffnaar in eindhoven. kHeb m'n kaartje al binnen :)

de meningen zullen verdeeld zijn, maar ik vond het verre van het beste optreden van Autechre dat ik al gezien heb tot hiertoe.
Waar is de tijd dat elk ritme van Ae geniaal evolueerde met prachtige ambient soundscapes eromheen, dat vond ik op enkele momenten na, toch wel ver zoek dit optreden

ik moet wel toegeven dat ik meer een liefhebber ben van het oudere werk van Ae dan wel hun laatste 2 cd's, dus het zal wel aan mij hebben gelegen :erm:

Ik kreeg gistermiddag via de mail het bericht binnen dat de kaarten voor Effenaar via Ticketservice helemaal zijn uitverkocht. Aan de dagkassa waren nog 10 kaarten beschikbaar. Altijd het proberen waard voor de geluksvogels onder ons.:)

Vind ook het oudere werk van Ae mooier dan hun laatste 2 CD's.

En ze zijn blijkbaar behoorlijk populair en dus moet je bij optredens snel kaarten scoren.

Ik vond het op zich heel goed, maar miste toch enige klanktapijten bovenop het geratel...ik vrees dat ik toch ook iets meer geneigd ben hun werk van de 1e vier CD's iets boeiender te vinden dan hun later werk. Al bij al, nog steeds een aanrader.

Back