Technics SX-WSA1 Manual

Status
Please reply by conversation.

achvandenbergh

Nieuwkomer
Ik heb een tijdje terug een Technics WSA1 gekocht. Mooi, maar eh - zonder handleidingen ;{ .

Kan één van jullie mij daar misschien aan helpen? Het gaat vooral op de zogenaamde "Practical Applications".

Originele exemplaren zijn prachtig, maar kopieën zijn natuurlijk ook prima (of een dagje uitlenen, want dan maak ik die zelf). O ja, en ik heb er best wat voor over hoor *D !

Dank!

Misschien komt het omdat die site zo %#$*&@ traag is dat ie afgebroken wordt en je maar een half bestand krijgt? Ik zal ook 's kijken of ik 'm kan downloaden. Als 't lukt zet ik 'm wel even op een snellere server.

Dank voor de hulp.

Ik had het volgende probleem: je kan het bestand in zijn geheel of in helften trachten te downloaden. Het hele bestand lukt me niet: na een tijdje houd ie er gewoon mee op. Het zelfde gebeurde mij met het downloaden van de eerste helft. De tweede helft lukte me wel (al is de site inderdaad erg traag).

Als je zelf een poging wilt wagen, heel erg graag! Ik hoor het wel.

En -- binnen (in een paar minuten) *D *D

Hoe is het mogelijk... ik heb het het hele weekend getracht voor elkaar te krijgen (ik kende de site al), maar tevergeefs!

Nou ja - ontzettend bedankt! Als ik je blij kan maken met een boekenbon of zoiets, laat het dan even weten!

Status
Please reply by conversation.
Back