Wieltjes voor QuikLok RS-654

Status
Please reply by conversation.

etaoin

Brodgar Tech
Jaja, ik had beter moeten weten, maar ja, aldoende leert men de mensheid beter kennen, zullen we maar zeggen...
Ik heb dus laatst een RS-654 opgehaald in A'dam en de verkoper kon door een recente verhuizing de wieltjes "even niet vinden". Geen probleem, zouden nagestuurd worden. Maar inmiddels lijkt de verkoper met de noorderzon vertrokken en heb ik dus een rack zonder wielen.

Vraag is dus: heeft iemand ze toevallig liggen (lijkt me onwaarschijnlijk, maar je weet het niet), of weet iemand welke andere wieltjes (te koop bij Gamma/Praxis/etc.) er ook op passen. Ik weet in ieder geval dat de standaard bureaustoel-wielen niet passen.

mocht het niet lukken, dan heb ik zo'n rack te koop....

maar ja daar heb je nu zo weinig aan....

Misschien belt die vogel je nog, als hij een beetje netjes opgevoed is tenminste...

Iemand toevallig in de gelegenheid om even zo'n wieltje eruit te trekken en de diameter en lenthe van de pennen op te meten? Ben erachter dat ze bij de Praxis die pennen en wielen los verkomen in alle soorten en maten, dus even een kwestie van de goeie maten weten en ik kan ze zo halen...

ik heb net zoveel bevestigings materialen gezien.... ik wil wel weer kijken maar ik moet nu wel weer gaan werken eigenlijk..... morgen kijk ik weer voor je...

heej,

Ik wou dat wieltje eruit draaien voor je maar ik heb geen sleutel 12 :stupid ....of het is een engelse maat ofzo....

Maar ja, dat ding wordt vandaag op gehaald door forumlid Q-bus stuur hem een pb anders misschien wil hij nog ff kijken....

dikte van het draadstangetje is ongeveer 8/9 mm

gtoch is het raar M8 is sleutel 13 dacht ik maar wat is 12 dan voor metrische draad?

iig dus niet sleutel 11 of 13..... ik denk dat het engelse rommel is....

Jammer dat ik je niet echt op weg kan helpen...

Je hebt me indirect toch geholpen. Het rack zit helemaal vol hier dus ik kom 'm niet zomaar op z'n kop tillen om te kijken hoe die gaten eruit zien en was er (niet heel erg gefundeerd, bleek) vanuit gegaan dat het een klik-systeem was zoals bij bureaustoelen. Omdat jij het over een sleutel had die je nodig had wist ik dat het een schroefdraad was en geen losse pen. Net bij de Gamma 8/8 montagestiften gehaald met aan de ene kant schroefdraad en aan de andere kant dat kliksysteem. Passen perfect!

Hij staat dus weer op wieltjes...

:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back