[track]techno-achtig..douw t maar in een hokkie

Nightstorm

Ouwe rot
Yo,

Hier een nieuwe track van me...'t Is een beetje techno-achtig, maar echte techno is 't ook weer niet...hardhouse ook niet helemaal, hardcore ook niet echt, weet 't niet, douw 't lekker zelf maar in een hokkie ;)

't Is geen wereldschokkende track, 't is m'n eerste poging om 's wat met fruityloops te maken (en dat werkt wonderwel aardig lekker, dank u), maar vond 'm toch te leuk om voor mezelf te houden...beschouw 't maar als een lekker tussendoortje (dat hoop ik dan tenminste)

commentaar mag altijd :okdan:

hier de link:
http://www.d-version.nl/mp3/sonicweapon.mp3

met dank aan dhr. D-Version voor de hosting :mega:

te snel om het "techno" te mogen noemen of gewoon als dat 't minder klinkt omdat 't snel is?

ah ok...ik vind 't eigenlijk wel lekker, beetje gas d'r op :) maar bedankt voor uw bijdrage :biertje:

Ik kreeg trek in een breezah, dus denk dat het wel werkt dan ;)

Goede geluiden voor dit soort eeh.. house? techno? De keuze en beheersing van de juiste geluiden voor dit soort muziek word nogal eens onderschat, maar dat heb je wel door zo te horen.

Verder denk ik idd niet dat je hier nieuw terrein aan't verkennen bent. We hebben het allemaal al eens gehoord, en in dat opzicht is het nogal een anoniem nummer, zogezegd. Tegelijkertijd kan het wel leerzaam zijn om zoiets eens te maken.

hehe shit een breezah nog wel, daar gaat m'n imago als stoere hardcoredude :o:

maar 't is idd wel leuk om te doen, zat gewoon een beetje te klooien en toen kwam die hoofdloop eruit, denk nah dan maak ik 'm maar af ook krijg ik gelijk fruityloops een beetje door (normaal werk ik met hardware maar wilde wel 's wat software uitproberen)

Back