Tiesto sounds voor de Acces Virus

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

54fsben

Inspiration
Op marktplaats wordt een soundset van Mike Clark voor de Acces Virus aangeboden, speciaal designed voor Tiesto.
Het betreft een pakket van FreeFloat.
ik heb dat ding niet maar het leek me wel interessant voor dit forum....

Greetz Ben

Gezocht: Fizmo Ensoniq gezocht N.o.t.k 04-04-2005 0 Nee
Aangeboden: Tiësto Access Virus Soundset € 50,00 04-04-2005 8 Ja
Aangeboden: Boss BX-8 mini en mini effect. € 195,00 04-04-2005 24 Nee
Aangeboden: Clavia Micro Modular € 250,00 04-04-2005 44 Nee

Ik wil wel es wat virus sounds maken voor tiesto, kijken hoe die dat vind.

Laten programmeren voor zijn nieuw cd Just Be? Hahhahha... een grote opgeblazen reclameballon die nog eens als een gas explosie uitelkaar knalt.... afgelopen met de pret.

Je kon het een en ander luisteren op de site, maar ik vond t weinig indrukwekkend.

hij kan nauwelijks muziek maken en dan laat hij zijn geluiden ook nog eens door iemand anders maken... maar hij is niet de enige die dit zo doet.

nooit geen presets gebruikt ???

nooit geen presets gebruikt ???

Origineel geplaatst door elektrovolt
hij kan nauwelijks muziek maken en dan laat hij zijn geluiden ook nog eens door iemand anders maken... maar hij is niet de enige die dit zo doet.

Ach totdat we onze eigen electronica componenten ontwikkelen en daarmee geluid produceren en bewerken zijn we allemaal bezig geluiden van anderen te gebruiken. Het gaat er om dat we creatief zijn.
Nauwelijks muziek maken ????? Ook dat is een persoonlijk smaak geval. Ga jij mij dan eens vertellen wat jouw definitie van Muziek is.

;)

Greetz Ben

Re productie van Just be. Die hele flight 643 leeg samplen en nabouwen en scoren!Met zo een boerenlul op de achtergrond hoppa op plaat.

Waarom moet je alles zelf doen eigenlijk?

Ik begrijp ook wel dat het leuk is je eigensounds te maken maar soms zijn er toch ook gewoon vette presets?
En sommige sounddesigners zijn misschien wel beter in het maken van lekkere geluiden???
Dus waarom niet een soundsetje kopen? O.k. o.k. het is de gemakkelijke weg en wat als de juiste sound er niet tussen zit???

Dan moet je toch aan de slag.....

Zet Tiesto er achter en het "hele" forum valt er weer overheen, nu hebben we het wel door dat dat vette reclame is
of in ieder geval een slaatje uitslaan.....

Ik vind het persoonlijk ook gaver om met je eigen ding aan de slag te gaan maar je zou toch ook mooie dingen kunnen
doen met presets???

Die mensen zien synths denk ik anders, meer als een normaal instrument en minder als wat het woord synthese inhoud...

54fsben gooit het hier toch ook alleen maar op om mensen een handje te helpen? EN misschien maakt ie iemand wel heel erg gelukkig met die soundset en wie wil dat nou tegen houden? iemands geluk....

Ach misschien ben ik wel in een milde filosofische bui opgestaan......

ik zeg ook helemaal niet dat ik er tegen ben. dat beweer ik nergens. als iemand die sounds wil gebruiken doet hij / zij dat toch lekker.
ik geefme alleen af op mensen zoals tiesto en ook een aantal andere bekenden) die beweren live op te treden (ook al draaien ze plaatjes, soms nog niet eens) en dan gewoon een DAT laten lopen.

ik zeg ook helemaal niet dat ik er tegen ben. dat beweer ik nergens. als iemand die sounds wil gebruiken doet hij / zij dat toch lekker.
ik geefme alleen af op mensen zoals tiesto en ook een aantal andere bekenden) die beweren live op te treden (ook al draaien ze plaatjes, soms nog niet eens) en dan gewoon een DAT laten lopen.

Inderdaad. Maar van mij mogen ze, zij staan voor lul, niet wij ;) En ik denk dat degenen die met een DAT of CD "live optreden" eigenlijk op een ander forum thuis horen. http://www.nietlive.com/

ik geefme alleen af op mensen zoals tiesto en ook een aantal andere bekenden) die beweren live op te treden

Tiesto live optreden !?!? ;)

ja, zo wordt het weleens aangekondigd...

en zelfs als hij 'draait'... met z'n handen in de lucht plaatjes inmixen 8o) klown !

dus die geluiden van tiesto kosten geld omdat zijn naam erop staat
het is gewoon een merknaam geworden,dalijk krijg je nog een tiesto onderbroekenlijn:)

ik houd mijn zeeman extra large wel aan :maffia:

Soundset

Soundset

Ja dat Tijs niet live is weten we toch?

Lekker boeiend..... voor velen van de 25000 man die daar op bezoek gaan zal het hun reet roesten...
i.p.v. naar de lokale kut kroeg gaan ze naar een vette te gekke houseparty met de beste dj ter wereld
en dan nemen we lekker een paar pillen want dat hoort erbij.....

Maar dat gaat er niet om, het gaat om de soundset......

Ach ja, misschien ben ik ook met een mierenneukerige mood opgestaan.....

Dat ge-emmer over die eikel uit brabant...wees blij dat het DJ JEan niet is!dat is pas een "all time" loser in mijn ogen....

Die tijs lijkt me nog wel een geschikte gozer....

Trent Reznor heeft ook 3 sounddesigners in dienst had ik gehoord.
En waarom zou een vocalist wel een vocal trainer mogen gebruiken en een toetsenist geen sounddesigner?

Of om dat het mr T is dat het weer 3 ballen voor 50ct tijd is?
Het gebruik van die naam is gewoon marketing trouwens.
Net zo min als het gebruik van R.Papen ook wel marketing is deels.

Maar zit al sinds het begin van het draadje, wat overigens heel positief lijkt te zijn, al het idee dat het weer tot een grote T scheldpartij uit dreigt te draaien.

Het is gewoon een trance soundset voor de virus van Mike Clark.
Interessant voor mensen die meer willen leren door voorbeelden van deze sounddesigner door te nemen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back