Tiesto sounds voor de Acces Virus

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mmm ik heb heel veel respect voor zijn producties... :halleluja Maargoed, smaken verschillende blijkbaar. En of ie nou z'n geluiden laat maken door anderen, dan zou ik zeggen lekker belangrijk. Ieder zijn eigen methode/werkwijze.

Die soundset voor de virus lijkt me wel heel erg slecht. Ik was bij zo'n demo geweest op de dj expo. Vond er geen 1 geluid tussen zitten waarvan ik dacht KEWL! Dat kan MS veel beter volgens mij...

Origineel geplaatst door scienide
Mmm ik heb heel veel respect voor zijn producties... :halleluja Maargoed, smaken verschillende blijkbaar. En of ie nou z'n geluiden laat maken door anderen, dan zou ik zeggen lekker belangrijk. Ieder zijn eigen methode/werkwijze.

zal ik je een geheimpje verklappen, hij maakt de muziek niet zelf. Dacht dat iedereen dat inmiddels wel weet.

ik zal je eerlijk zeggen ik ken zijn muziek niet, maar als hij het zover schopt dan is het wel een topartiest
ik zeg niet topmuziekant want dat weet ik niet.:)

:biertje:

Laatst gewijzigd:
Even ontopic....

Wat een prut sounds maakt die Mike Clark....

Als ik tijs was zou ik bij Manuel Schleiss langs gaan :)

En @turtel:

Je moet die sokken ook uit je onderbroek doen
:stupid

8)

Origineel geplaatst door kefkekeyser
Als ge bijvoorbeeld een echt instrument bespeelt zoals gitaar ofzo, dan gebruik je toch ook gewoon de zelfde sound als al die andere gitaristen?

Misschien moet jij eens gitaar gaan spelen :stupid

Sjongejongejonge.....

Wordt er een tip gegeven voor een koopje/aanbieding van een uitbreidingsmogelijkheid van je geluiden op de Virus, en er staat Tiësto op en g-e-l-i-j-k krijg je allemaal van die domme, zinloze, al LANG gevoerde en op smaak beruste discussies die over HEEL iets anders gaan dan waar de thread over begon...

Dat een (groot) aantal leden hier een hekel hebben aan Tiësto weten we nu inmiddels wel!!

Heel zielig hoor.

Origineel geplaatst door Alex Omega
Even ontopic...

En @turtel:

Je moet die sokken ook uit je onderbroek doen
:stupid

8)

wat voor sokken ? :D uit mijn onderbroek ?

je moet is van die borrels afbijven man:)

Origineel geplaatst door Zoidsity
Sjongejongejonge.....

Gelukkig, ben niet de enige hier.

precies tis alleen maar jaloezie...
laat die vent lekker z'n gang gaan.
je soort je toch niet aan hem kijk stoor je je aan een scooter die always hardcore heeeeeeeeeeel fout naamaakt dat kan ik zeker nog wel begrijpen dat is gewoon een schande daarmee krijgen de mensen een heel ander beeld van hardcore ow ow ow:confused:
maar nogmaals tis geen afzeik thread geloof ik;)

voor alle Tiesto haters:

jullie zouden al die mensen die naar feesten gaan waar Tietsto draaid helemaal in elkaar moeten slaan nutuulk
dan heeft Tiesto weer heel wat minder inkomsten en zijn jullie ook weer blij want dan gaan ze misschien wel jullie muziek kopen of naar jullie optredens enzo... goed he? :D

de tiesto haters hier zijn toch maar gewoon een bende gabbertjes die iets tegen trance muziek hebbe.. Neem het ze niet kwalijk. De speed speelt parten }:|

Origineel geplaatst door Zoidsity
Sjongejongejonge.....

Wordt er een tip gegeven voor een koopje/aanbieding van een uitbreidingsmogelijkheid van je geluiden op de Virus, en er staat Tiësto op en g-e-l-i-j-k krijg je allemaal van die domme, zinloze, al LANG gevoerde en op smaak beruste discussies die over HEEL iets anders gaan dan waar de thread over begon...

Dat een (groot) aantal leden hier een hekel hebben aan Tiësto weten we nu inmiddels wel!!

Heel zielig hoor.

Sorry hoor, maar als ik lees dat iemand veel repect heeft voor tiesto z'n producties, dan vindt ik dat ik daar op moet reageren. Want men wordt gewoon belazerd omdat de muziek door anderen wordt gemaakt.

Origineel geplaatst door sander
Sorry hoor, maar als ik lees dat iemand veel repect heeft voor tiesto z'n producties, dan vindt ik dat ik daar op moet reageren. Want men wordt gewoon belazerd omdat de muziek door anderen wordt gemaakt.
pcies en daar 'draait' het nu juist om... je slaat de naald op z'n plaat!
de ware essentie van wat een dj zou moeten doen: plaatjes draaien van echte muzikanten! 8)

Dus als ik goed begrijp moeten wij 'lijden' onder jouw onverdraagzaamheid?
Als iedereen dan loos gaat wordt het een grote haatpartij, ben je daar soms op uit?
En dan ook nog eens in een topic wat alleen maar over een soundset gaat.

Zeg dan niets en hou gewoon je snater. Laat iedereen z'n ding hier doen en heb respect voor elkaar.

Origineel geplaatst door fuse
Dus als ik goed begrijp moeten wij 'lijden' onder jouw onverdraagzaamheid?
Als iedereen dan loos gaat wordt het een grote haatpartij, ben je daar soms op uit?
En dan ook nog eens in een topic wat alleen maar over een soundset gaat.

Zeg dan niets en hou gewoon je snater. Laat iedereen z'n ding hier doen en heb respect voor elkaar.
natuurlijk spoor ik niemand aan om dit te doen, lees ff tussen de regels door zeg ;)
wat ik bedoel is dat het niet aan Tiesto ligt maar aan al zijn 'Fans'...
m.a.w. dat Tiesto nog steeds succes heeft is te danken aan de schare mensen die hem willen zien draaien etc. :)

...laat Tiesto maar Tiesto wezen ik stoor me verder niet aan de man...

Origineel geplaatst door 6 trak
natuurlijk spoor ik niemand aan om dit te doen, lees ff tussen de regels door zeg ;)
wat ik bedoel is dat het niet aan Tiesto ligt maar aan al zijn 'Fans'...
m.a.w. dat Tiesto nog steeds succes heeft is te danken aan de schare mensen die hem willen zien draaien etc. :)

...laat Tiesto maar Tiesto wezen ik stoor me verder niet aan de man...

Iedere semi-ingewijde nono weet toch hoe de muziekindustrie werkt.
Gut ja, Tiesto, K3, 50Cent, Borsato........... etc

De kleuters, desperate houswives, breezahsl*tjes etc lopen er warm voor.

Dat gaat al decennia zo. Niks nieuws onder de zon. Euro's en dollars daar draait de wereld om.

Wat je er dan zelf van denkt...... ach. pfffffffffff ;)

Zeg fuse, wil je al voor de zomer je twee miljoenste post posten :D

Het slechte weer heeft zo z'n invloed op sommigen volgens mij... en dan wordt er ook nog sneeuw verwacht!

Ik geef gewoon mijn mening over 'zijn' producties, wel of niet door hem gemaakt... i don't know & i don't give a fuck. Er zijn talloze DJ's (in Nederland) die hun naam op een platenhoes laten drukken. Maar daar ging deze tread niet over dacht ik.

It's all about the music!

En aangezien iedereen een andere smaak heeft...

Origineel geplaatst door scienide
Het slechte weer heeft zo z'n invloed op sommigen volgens mij... en dan wordt er ook nog sneeuw verwacht!

Ik geef gewoon mijn mening over 'zijn' producties, wel of niet door hem gemaakt... i don't know & i don't give a fuck. Er zijn talloze DJ's (in Nederland) die hun naam op een platenhoes laten drukken. Maar daar ging deze tread niet over dacht ik.

It's all about the music!

En aangezien iedereen een andere smaak heeft...

Da's eigenlijk wat ik ook bedoel. Laat iedereen lekker bepalen wat ie zelf leuk vindt!
Of dat volgens sommigen artistiek of ethisch verantwoord is......

Origineel geplaatst door Cozko
Iedere semi-ingewijde nono weet toch hoe de muziekindustrie werkt.
tuurlijk... maar dan moet er wel publiek voor zijn... lees: goedgelovige simpele zielen die 'wijs' word gemaakt dat dat het helemaal is... dus eigenlijk moeten al die mensen worden gebrainwashed en 'echte' muziek kennis worden bijgebracht, lees: de muziek die de Tiesto-haters/klagers maken zeg maar...
van mij moet dus helemaal nix ;)

zo dit was dan mijn zegje... let's go on with the essence of this thread... 6 trak out!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back