(track) Mare Tranquillitatis

payt

Enorm Lid
Stelt u zich voor: een dagje aan het strand, languit in een ligstoel (of op een handoek in't zand), longdrink erbij, nothing to do and all day to do it... yup, dat is ongeveer waar dit over gaat..

lekker relaxen dusch

Mare Tranquillitatis

ik stel het me helemaal voor!

ik vind het een mooie soundscape (of hoe je dat ook nomet) wat je maakt. je (of jullie?) hebt/hebben overduidelijk veel kaas gegeten van het combineren van sounds en hoe ze te mixen :okdan:

ik vind wel dat het nummer een beetje te lang duurt om interessant te blijven. ik had ook liever gehoord dat die zingende zaag-lead zou ophouden vanag 1.45 met die overgang aldaar en ik vind het jammer dat er geen andere lead sound terugkomt op 3.28 in plaats van dat geluid.

ik moet wel zeggen dat je, net als in frogtears, een aparte kijk hebt op de baspartij die een behoorlijk onafhankelijke status heeft. Ik merk ook hier weer dat je het leuk vindt 'dissonerende' akkoorden in de lijn te gooien waardoor je telkens eventjes het gevoel kweekt een andere kant op te gaan of te moduleren, maar dat doe je dan uiteindelijk niet. dat geeft in ieder geval wel iets 'eigens; aan de payt producties denk ik en dat is altijd mooi meegenomen.

Back