payt Enorm Lid Lid sinds 4 april 2005 Berichten 1.647 Locatie Yurp 5 april 2005 #1 Eentje uit de wat oudere doos: Crater Tycho
VanHeckis Vintage Garbage Lid sinds 24 oktober 2002 Berichten 541 Locatie Baarn 6 april 2005 #2 zeer aanstekelijk. leuk voor bij een computerspelletje of zo zoals autoracen. het is me wel duidelijk dat jij een zeer creatief knip en plak beest bent zonder gebrek aan fantasie! dat zelfde breakje met die toms op de 4e tel iedere keer gaat me op den duur wel een beetje tegenstaan. ik had wel een smerige solo met die hammond orgel willen horen trouwens.
zeer aanstekelijk. leuk voor bij een computerspelletje of zo zoals autoracen. het is me wel duidelijk dat jij een zeer creatief knip en plak beest bent zonder gebrek aan fantasie! dat zelfde breakje met die toms op de 4e tel iedere keer gaat me op den duur wel een beetje tegenstaan. ik had wel een smerige solo met die hammond orgel willen horen trouwens.
turtel ELECTRIC Lid sinds 23 oktober 2003 Berichten 2.495 Locatie en onder water 6 april 2005 #3 lekker trackie hoor
payt Enorm Lid Lid sinds 4 april 2005 Berichten 1.647 Locatie Yurp 6 april 2005 #4 Dank u allen voo rhet commentaar tot zo ver Vanheckis, ik denk dat firefly en de track in 'Yet another one' wel een beetje in je straatje zijn Luister er eens op je gemak naar
Dank u allen voo rhet commentaar tot zo ver Vanheckis, ik denk dat firefly en de track in 'Yet another one' wel een beetje in je straatje zijn Luister er eens op je gemak naar