Ik heb zelf een mt4 de mt8 is gewoon het grotere broertje.
Het is een klein kastje van 15 centimeter breed.
Heeft twee inputs en vier outputs.
Als het kastje hebt geinstalleerd wat bij mij een klein probleempje was (als je maar weet waar je mee bezig bent he) blijkt het een perfecte controller te zijn.
Ik gebruik 'm in Cubase SX en daar zijn de adressen van de ins en outs heel goed te configureren samen met de naam van het instrument wat je erop aansluit.
Tevens kan ik vanuit cubase de banks van de synths veranderen, omdat steinberg samen met de bekendere synth's alle adressen heeft voorgeprogrameerd. Je hoeft in principe je synth's niet meer aan te raken. Lijkt me wel een voordeel wanneer je een grote gearlist hebt....
Ik zag dat jij ook een Nord Modular hebt. Dat is de reden waarom ik hem naast mijn A880 wil hebben. Bij mijn oude PC ging het gemakkelijk via de gamepoort, maar nu bij de mac ligt dat anders.
Misschien dat er iemand een gamepoort kaartje voor de mac weet. Dan is het probleem opgelost. De A880 zit vol.
Kijk dat zijn nog eens prijzen. Ik heb gisteren een USB naar Gamepoort kabel gekocht, maar de Mac herkent deze niet. Wellicht zal er iets fout gaan. Kan iemand mij daarbij adviseren? Anders ben ik toch gedwongen zo'n MT4 aan te schaffen.
Laatst was er een "forumlid" die het voorstel had om een 166XL te ruilen tegen zo'n MT4.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.