Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
"original pirate material, your listening to the streets..."
knalt uit mijn boxen :)

young gifted and black - various artists (trojan records) en meer bepaald aan n°3 My boy lollypop van millie

het is zeer goed compil met alle beste klassieke reggae/ska/rocksteady/jamaican soul hits uit de periode 63-74. Zeer goed als pauzemuziek tijdens het afmixen van tracks want het is zeer oorvriendelijk hoewel het soms zeer primitief opgenomen is (1 micro recordings enz...).

CD-tje behorend bij het tijdschrift E-dition...
geen flauw idee wie ik nu hoor, maar 't klinkt lekker....

groet

Tom

Het is weer tijd voor de grote schoonmaak, en dan zoals altijd Frank Zappa - Peaches en Regalia

P.H.A.S.E.R. - Freak Electronique

Origineel geplaatst door Hanz
P.H.A.S.E.R. - Freak Electronique

Op nummer 1 in de CBS top 100. Goeie track!

Electric Masada van John Zorn met het nummer Tekufah.

Origineel geplaatst door Riekoes
Op nummer 1 in de CBS top 100. Goeie track!

Echt waar? Gaaf, wist ik niet!
Ik vind die hele plaat goed, in de beste traditie van bijv. zoiets als Automat (Droid etc.).

Origineel geplaatst door Hanz
Echt waar? Gaaf, wist ik niet!
Ik vind die hele plaat goed, in de beste traditie van bijv. zoiets als Automat (Droid etc.).

Droid staat er niet in, maar wel [the] Rise [the] Advance [the] Genus. Ook heel fijn :)

Hier de volledige top 100 downloadable. Is wel een file van bijna 600 Mb, maar dan heb je ook wat :P

Link komt van CBS site

naar "the Rising" van Bertje Huppelkei, ben ik nu aan het draaien (mijn vriendin presenteert) op Radio Kontakt Laarbeek.
Zo dadelijk nog supervisie van Lange Frans en Baas B. en Say it again van Santana.... [jingle]dusssss stém nú áf op RRRRRRRAdiooooooo Kontaaaakttttt....... [/jingle]
:dj:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back