Origineel geplaatst door Alexander
^ Sjeezus, Reich om 6:50 in de ochtend!![]()
Hehehe... Dan heb je het moeilijkste moment van de dag maar alvast gehad, zullen we maar zeggen..
Nu: Soulwax- Nite versions.. Voor het eerst

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
^ Sjeezus, Reich om 6:50 in de ochtend!![]()

Origineel geplaatst door Sly Dog
Plastikman - Consumed
Toch wel mijn favoriete Plastikman-album. Zal aankomende week trouwens es checken of de nieuwe DE9 ook de aanschaf waard is.

Origineel geplaatst door D-man
Strawberry letter 23 - Brothers Johnson
Die gasten zijn echt goed, superfunky![]()
Daniel Johnston
Liedjes die mijn zus voor me verzameld heeft, wow!
![]()
Origineel geplaatst door Nolet
2 weken terug op IDFA een hele vette documentaire gezien over Daniel Johnston. Man, he's one sick bastard. Maar mooie liedjes hoor...
"The devil and Daniel Johnston" is toch de naam van die documentaire.. ik heb veel previews gezien en ben heel erg benieuwd naar die film! Ik hoop dat ze hem op DVD uitbrengen.
Kun je er wat meer over vertellen?
Ik luister trouwens naar Sunny Day Real Estate
Origineel geplaatst door Nolet
Nou, tis een docu over hem en met hem er ook in. Het bevat heel veel filmpjes en tapejes die hij zelf allemaal gemaakt heeft. Dat maakt allemaal erg grappig en heel relevant. Verder zie je hoe ie langzamerhand steeds gekker wordt en wat er gebeurt als ie zijn medicijnen niet slikt. Dan gaat ie helemaal fruity!
Ik vond het ook gewoon los van het onderwerp een erg goeie docu. Veel mensen zijn aan het woord, zijn ouders, de mannen van Sonic Youth, platenbazen, fans, haters etc. etc.
Je ziet ook een hoop van hoe hij dingen opneemt op tapejes enzo en hoe hij echt kansloos gitaar probeert te spelen.
Al met al een prachtige docu.