Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ObermanKnocksBeatcroffSlabsG600250712b.gallery.jpg

Oberman Knocks ‎– Beatcroff Slabs

1262716887-200px-monster_-_r.e.m.jpg

Coldcut en daarna bomb the bass. Megablast blijft een topper maar hola: die nieuwere albums verrassen ook!

Even wat New Beat voor jou klinkske

http://www.youtube.com/watch?v=ubqcgZZw-0Y

In die tijd had de new beat enkel vcals als 't op de radio wou komen. In de clubs draaiden ze dat niet. En andersom: op de radio speelde ze geen instr versies.
Jade 4 U heb ik ook nooit gesmaakt, maar ik vind het wel tof dat je new beat tipt.
Zal ik een italo tipje terug doen?

Ik luisterde al enkele keren naar

Schandelijk eigenlijk, zeker nu mijn vrouw zegt 'O ja, ken ik, net Bryan Adams hé)

Blackbox ja!

Jade 4 U was in Argentinië niet echt bekend... maar nummers zoals Rock to the Beat en "Just as long as I got you" waren erg populair. Het grappig is, ze is nu nog steeds bezig en kan aardig zingen :D

Heerlijk hookje toch..

fm2py.jpg

Wow.. lekker om weer es terug te horen na al die jaren.. valt me nu pas op de ie het over :baco: :baco: 's heeft in het refrein :D

Herken de plaat

Herken de plaat

Lang ... heel lang geleden (tussen 1990 en 1996) had ik op mijn walkman een cassettebandje met een mix staan. 1 nummer daarvan vond ik zo gaaf en heb eigenlijk nooit de titel of artiest van kunnen achterhalen. Cassette is dood, walkman is ook allang dood dus een audiofragment heb ik helaas niet.

Nu heb ik zitten rommelen met Cubase en de melodie ingespeeld van wat ik me er nog van kan herinneren. De plaat begon met een vogel en een knakker die iets mompelde van "Almost six, almost like this ..." en toen begon de melodielijn.

Wie oh wie kan mij helpen met het herkennen van de plaat, artiest of titel? Ik heb mijn knutselstuk via alle mogelijke herkenningstools (zoals shazam, soundhound etc) gehaald zonder succes.

Bedankt!

Attachments

• Mixdown2.mp3
    2,3 MB · Bekeken: 135
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back