Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
GenocideOrgan-Withheartandhand.jpg

het wachten waard maar veel te kort, goeie 7"!

@Onrust :toch wel't beste van z'n projecten vind ik, het latere spul, vooral Legion Ultra en CFC deed me veel minder

np:
CarcassSOS_CDD.JPG

Die carcass heb ik ook op LP en ook de eerste, met de vleeshoes. Jeugd sentiment dit.
Maar om terug te komen Legion ultra vind ik ook erg goed, en Mürnau ook(daar mis ik de eerste LP+7"van helaas, want die is nog eisengrau achtig) Eisengrau heb ik documenta, pinciples LP's van helaas de 7"s niet. Mürau heb ik de Null 7" en Recoil 7" van en de Decoder Lp. Legion Ulta de perversion of purity Lp. CFC heb ik de sanatorium 7"en Burial 10"van.
Nu ga ik weer lekker de THOROFON - The final movement luisteren.

Dr. Butcher, Medical Deviate....Coming soon near a hospital near you!!

DJ E - Dont Get Me Started Mix.. een mix van deep en soulful house uit 2004 ofzo.. kan de beste man nergens meer vinden maar zijn mixjes zijn heerlijk.

Update: hee een myspace.. es effe mailen

Acid Eiffel!!!

Nick Cave & The Bad Seeds - Tender prey

Net gekocht, nu voor het eerst aan. The mercy seat kende ik natuurlijk al, voor de rest zal het even wennen worden, denk ik - en da's altijd een goed teken natuurlijk. :)

The mercy seed vind ik een van de beste nick cave nr's. De rest ben ik niet zo kapot van. Sommige birthdayparty nummers zijn ook erg tof.
Esplendor Geometrico-Rotor (esplendor rules!!!)

the birthday party heeft wel lekkere wazige tracks, nick the stripper, die moet je zien incl clip, dat is geniaal goed die track, pure muziek.

np:

Hybrids - This ritual should be kept aliv, maar vanwege geen youtube deze maar :)

Hybryds 1:
Hybryds 2:

super kult spul imo, beetje in de stijl van Kenneth Anger en Ome Anton :P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back