Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Primus is idd erg afwijkend, zitten hele toffe dingen bij! Hebben ze op Brown Album ook samengewerkt met Tom Waits? De dingen met hem vind ik erg geslaagd, het is dan ook een goeie combo!

Ja heb ook gehoord dat ze veel aan samenwerking deden, zo kwam Les Claypool ook op platen van Waits voor. Ik heb het effe opgezocht voor je, want ik wist het namelijk ook nie zeker, maar Brown Album is helemaal geschreven door de band en er zijn geen guest appearances.

EXSTRAWELT -soopertrack loopt net over in TIGA-Man Hydrena(weet niet helemaal of dat laatste woord taaltechnisch oke is )
luister nu naar een eigen dj setje dat hoofdzakelijk bestaat uit downbeats en minimal/electro:
:dj:

RUN DMC vs. Jason Nevins

"IT`s like That"

Radio Veronica....pffff....oordoppen maar weer in :D

oordoppen tanschch in

en nu luister ik:

The Robert Babicz Promo MIX 2005 No. 1 :dj:

Audioslave-Audioslave...

Wat een ongelooflijke kutband!

Kan in de kast 'miskopen'
8)

Tangerine Dream - Cyclone (een van de zeldzame gezongen albums van TD) - doet me erg denken aan de progressive rock van de jaren '70 van bvb. Pink Floyd of Yes...

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Jeff Mills - Metropolis

Aiai, die is lekker... Ken niet zoveel mensen die m ook hebben... Helemaal niemand eigenlijk:D

NP.:
dj Krush- Strictly Turntablized (Kemuri!!)

Origineel geplaatst door marten
Aiai, die is lekker... Ken niet zoveel mensen die m ook hebben... Helemaal niemand eigenlijk:D
Een van z'n beste albums als je 't mij vraagt. Sowieso vind ik z'n ambient achtige werk erg sterk.

Ik heb nu de DJ-set opstaan van Richie Hawtin op de DVD van DE9 Transitions. En die valt best tegen eigenlijk.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back