Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Naar de stapel nieuwe platen die ik vanmiddag weer eens gekocht heb.....:dj:

Ik ben blij dat, na het verdwijnen van Courthouse, er weer een goede recordstore zit in Alkmaar :halleluja

Klaus Schulze - "Body Love" - heerlijke ambient uit Schulze's beste periode...

Origineel geplaatst door bliepbliep
senõr coconut - el baile aleman

wat een gaaf album zeg!!

Senør Coconut rulez op zeker :)

ja, die staat nu aan: its more fun to compute!

en bij autobahn, aan het begin zingen ze ipv autobahn, autowwahn :D dat accent is geweldig!

showroom dummies vond ik wat minder, maar tour de france is echt te gek in deze uitvoering! op youtube staan een paar mooie live performances van senõr coconut.

bliepbliep

"Selling England By The Pound" - Genesis

een van de beste albums van Genesis uit hun beste periode (begin jaren '70 !!)

ik heb songs gemakt voo de boot .

en ik luister nu naar daddy cool van boney m

Onlangs een grote collectie LP's gekocht van de Disco Mix Club (2e hands uiteraard), en die ben ik nu aan het beluisteren :dj:

Deze kwamen toen elke maand uit met tracks die officieel nog niet waren uitgebracht en ik heb ze nu vanaf '84 t/m zeg maar '89. Sommige maanden missen helaas, maar het is al met al een enorme stapel luisterplezier :halleluja En het leuke is, er staan natuurlijk wel bekende nummers op, maar het meeste is toch nog redelijk obscuur zodat mijn eighties verzameling weer flink is uitgebreid. En het lijkt wel of ze nog nooit gedraaid zijn, zo maagdelijk zijn ze nog!

Ben er dus heeeeel blij mee :)

the Beatles "LOVE"
Ik ben helemaal geen beatle fan maar dit is wel zo'n vaag en trippy album. Eigenlijk is het een grote medley van al hun vage liedjes met wat extra geluidjes enzo.

*Pass the Dutchie...* :)

Hier: La Fete Sauvage van Gelis. ;)

Niemand hoeft je te vertellen dat dat goed klinkt he? mooi. ;)
Doet me een beetje denken aan Aleste op de MSX... (dat is een compliment, geloof me)

Die andere tracks zijn ook interessant...

Cd: 'Deep Cuts' van the Knife. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back