Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
sorry..

moonlizards - Time to Fly ( wat ook in het gemeentehuis gedraaid is toen wij trouwden..)

Portishead - "Third"

Heel lang moeten op wachten (kleine 10 jaar heeft het geduurd).
Klinkt een stuk beter dan hun eerste, maar toch minder dan hun tweede als je 't mij vraagt...

Lamb; alle CD's. Hoewel ik de eerste twee een soort van wederontdekt hebt (Lamb en Fear of Fours). Met name nummers als bijvoorbeeld 'Gold' grooven knetterhard de pan uit. Of het heerlijke bombastische geluid van Gorecki...

@THM

Da's grappig. Ik vind het tweede album een beetje in het verlengde van het eerste liggen. Het verschil dat er is, vind ik juist weer in het voordeel van Dummy. Third vind ik fantastisch, maar komt wat mij betreft op de derde plek (Live @ NYC even uitgesloten). Volledig tegengestelde meningen dus. :dj:

@THM

Da's grappig. Ik vind het tweede album een beetje in het verlengde van het eerste liggen. Het verschil dat er is, vind ik juist weer in het voordeel van Dummy. Third vind ik fantastisch, maar komt wat mij betreft op de derde plek (Live @ NYC even uitgesloten). Volledig tegengestelde meningen dus. :dj:

"Les gouts et les couleurs..."
Cheers :biertje:- ben eigenlijk blij eens een mening te horen van iemand; 'k heb nog niet veel commentaren gezien (noch goede noch slechte) van andere mensen die het album hebben (of gehoord hebben).

Herbie Hancock - Crossings

Maakt een winderige zondagmiddag meer dan de moeite waard :halleluja

(en met winderige bedoel ik natuurlijk het weer :D)

The Pineapple Thief, erg lekkere muziek.
:okdan:

Ik heb de 'Top 500 Country & Western Songs' euh "gekocht" en die draai ik nu in de auto :D Weer eens wat anders dan dat eeuwige gestamp.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back