Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
The XX geweldig!

Vind ik dus ook, maar de critici konden het niet hebben dat ze geen drummer hadden maar een sampler (dat ze een slechte show hebben/hadden heb ik al erg vaak gelezen) en nu is die jongen er dus uit :(

Ik vond hem juist erg goed. Jammer dat mensen het een slecht optreden vinden omdat ze niet met veel visueel geweld komen.
Het gaat toch om de muziek?
Of is het net als mensen die hun synths waarderen op uiterlijk? "Niet modificeren hoor, dan verliest ie zijn originele uiterlijk." Ik begrijp soms erg weinig van deze wereld.

groet vol onbegrip,
Maarten

P.S. Dit bericht is geschreven onder het luisteren van:

ELO_Time_expanded_album_cover.jpg

Alleen die intro al! :halleluja

Zat gisteren een beetje te zappen en kwam uit op "Het Gesprek" kanaal.....ze zenden daar de serie "Live on Abbey Road" uit.....dit keer met The Black Keys...kende het eigenlijk niet maar tering wat een geluid voor 2 man......staan nog meer tracks van die gasten op utube echt vette shit.:halleluja

Goeie uitspraak in het 2de filmpje... Perfectly unperfect.

Vreemd dat je de Black keys nu pas ontdekt, toch al paar keer een track van ze gepost in deze thread :P

Net dit album binnen gekregen, in 1 woord geweldig :halleluja

Grant Green geweldig. :okdan:

kei en kei en keihard
heerlijk ook die feedback van zowel gitaar alsook de microfoon die in Davids enthausiasme een paar keer boven de monitor hangt ^_^

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back