Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mooie samenwerking dus......toonaangevend voor die tijd......luister wel eens Belgische radio.....gasten kunnen er wat van zeg.....not bad wat ze daar doen :o:

ik gok dat jij ten tijde van 2U in je tienerjaren zat? :D

Ghehe, memories :o:

Grappige anekdote:

Destijds house in opkomst zo ook de mega dance experiance.....tja super jong, no chash en niet uit mogen gaan. Dus tussen uit gesneakt sta je daar bij de jaarbeurs, zie je iedereen hollen, mee hollen nutulek. Gijs Staverman....met destijds zn vriendin (negerin) loopt naar zn zwarte vliegbak (bmw volgens mij) .

Iedereen mag ik je bandje.....herr Staverman en vriendin kijken menigte aan zo van pfffff.....stappen in, vlak voordat ze deur dicht willen doen, hangt jas nog buiten boord........ik zo hey je jasss......

Herr Staverman, hey dank je wel man, hier mn bandje.........ja, ja toen kon ik VIP, naar binnen. Je had de beveiliging moeten zien blaag met vip band :D

pfff... wat een traagzaad versie zeg... gelukkig zit er niet zo'n brakende kut bass in :erm:
muzikaal is het inderdaad ... en het # is anno 2012 ook net niet meer helemaal actueel (maar over x maanden waarschijnlijk wel weer)

Trouwens, een van de weinige 'remixes' die ipv 'gooi er maar een vette 180 bpm beat overheen' langzamer is dan het origineel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back