Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Op dit soort muziek heb ik in de buurthuis leren mixen :D. Buurthuis bestaat niet meer, nu spijt dat ik de platenbak niet heb meegenomen, dacht gare muziek moe k daarmee, kleine vergissing :P :o:

Laatste post klinkt vet een heel typisch geluid :okdan:

Denk dat Pablo onderstaande wel kan waarderen. Ik vind het igg heeerlijk,:o: Heb t vanmiddag op de speaker gehoord zelfs deze youtube versie is lekker. Ben reuze benieuwd hoe de HQ versie's klinkt.

Jazeker, die zijn uiteraard iconische clips/muziek. In de clip "how will I know" is Whitney zo zó jong... Allemaal wel érg poppie, maar toch juist leuk om af en toe te beluisteren :)

lb060402.gif

netjes :D

Jaa hij is wel stoer :D! Zit er vandaag ook al weer in. Hij was de laatste jaren wat minder actief maar is dit jaar weer volop aan het zenden geslagen.

Whitney is dood... We hebben Donna nog.

Dit nummer heb ik pas nu ontdekt, vind heerlijk!

nou, er zit in ieder geval geen autotune op.....:okdan:

:koffie:

nou, er zit in ieder geval geen autotune op.....:okdan:

Voor mij is Donna de beste zangeres. Had ergens gelezen dat ze een van de weinige "zangers" de perfecte pitch heeft. Wie o wie had niet eens een keer de 16 seconden toonvast geprobeerd (dim all the lights)? Ze is de enige die dat kan! :halleluja

Voor mij is Donna de beste zangeres. Had ergens gelezen dat ze een van de weinige "zangers" de perfecte pitch heeft. Wie o wie had niet eens een keer de 16 seconden toonvast geprobeerd (dim all the lights)? Ze is de enige die dat kan! :halleluja

voor mij is ze de absoluute Queen van het valszingen, hoewel ze he zo doet dat je er niet zoveel van merkt.....:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back