Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja.. S.O.S. band.. lekker... :)

@ EXO :D:D maar liever toch weer wat funky eigthees :)

Edit: Als bijen op de honing.. daar was Dr. ook ineens :okdan: Lekker idd die JammFM had er vanavond ook ff op geluisterd.. :)

Don't look any further.. :) idd lekkere track.. leadzanger van de Temptations. :halleluja

Hieronder nog een heerlijke track van hun met Rick James en nog wat lekkers van Bootsy

Don't look any further.. :) idd lekkere track.. leadzanger van de Temptations. :halleluja

Hieronder nog een heerlijke track van hun met Rick James en nog wat lekkers van Bootsy

Rick James and the Temptations - Standing on the Top - YouTube
Bootsy Collins - Body Slam - YouTube

Krijg spontaan zin in een feestje van toen (toen ik nog haar had).

Edit: Als bijen op de honing.. daar was Dr. ook ineens :okdan: Lekker idd die JammFM had er vanavond ook ff op geluisterd.. :)

Welja, het is weekend, heb weer even lekker de tijd voor muziek ;)

@ Dr: Heerlijk ja.. ff lekker in het de muziek van het verleden graven.. en dat brengt altijd weer (prettige) herinneringen met zich mee :)

@ loveyourjunos: heerlijk ja :) Natuurlijk is Shalamar ook lekker of dees hieronder mag ik ook graag horen :mega:

Edit: lekker funky ook die Chocolate milk :mega:

Krijg spontaan zin in een feestje van toen (toen ik nog haar had).

Ik ken dat beste Dr, maar hou hetvolgende in gedachte, je hebt haar met karakter: het valt liever uit dan grijs te worden! :D

Deze is iets ouder maar funky van de bovenste plank! (voor zover deze hier nog niet is gepost).

En deze mag er voor mijn part ook altijd wezen :P

Cheers,
Exo. :mega:

Laatst gewijzigd:
@ Exo: Play that funky music.. heerlijk.. als er een lulijzer in de zaal is ga ik daar nog graag ff op los ;) :D
Heerlijke tracks van Inmagination ja.. Just an illusion vind ik ook nog steeds te gek.. :)

Dees hieronder werd ik vanmorgen mee wakker :luv:

Luister op dit moment naar Futurecop! 's nieuwe mix met mijn nummer Childhood Memories als opening!!!! :D

http://soundcloud.com/futurecop/futurecop-we-are-the-dreamers

Binnen 5 dagen 6628 keer beluisterd!

Camouflage- The Great Commandment - YouTube

Heel apart, deze kende ik niet.
Ze mochten blijkbaar even de studio en producer van Depeche Mode lenen, zo rond de tijd van Violator?

Hier luister ik heel vaak naar, maar ze hadden hun eigen producer. Het nummer is niet uit Depeche's Violators tijd maar al eerder (1987 dacht ik)...

Wat een fijne stem heeft de zanger, hier word ik wat jaloers op (maar stiekem vind ik het HEERLIJK om na te doen)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back