Waar luister je NU naar? I

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
@Liquid: och, youtube klinkt even goed, toch?! 8o) 8D

:D Nee, bedankt voor 't aanbod, hoor. Vind 't gave muziek, maar niet een (super)fan.

Blijft idd een zeer goed nr.
Heel die cd (cross of changes) is best wel erg okee.
Oh ja,vraagje,hoe krijgen jullie die youtube filpjes zo geupload,zodat je het ook als een filmpje te zien krijgt.
Zoals deze dus van enigma,en vele anderen.
Als ik iets plaats krijg ik alleen het linkje te zien in het geplaatste bericht.
Thanks

Goed spul he!

Return to Innocence heeft ook een mooie boodschap. Terugkeren naar de boot up fase van de mens, alle complexiteit weglaten, en genieten met minder. Terug een simpel leven leiden.

Je moet de 'S' weglaten bij de https, soms is ie zonder de 'S', soms met. Altijd even checken.

Okee.thanks.
Coole avatar trouwens.SO van P Gabriel heb ik nog op LP.
goeie artiest

no problemo!

Eat that cheese, spot de Emax!

Zit in een Clarke roes vandaag. Yazoo, Erasure (behoorlijk op de rand, wel) en blijkbaar heeft ie recent nog een nieuw album gemaakt met M Gore.
Uiteraard ook weer helemaal bedwelmd door de stem van A Moyet. <3
Bijna Yazoo hun 1e LP besteld op Discogs, om iets later te merken dat ie al in de Expedit kast zit :-D

Zit in een Clarke roes vandaag. Yazoo, Erasure (behoorlijk op de rand, wel) en blijkbaar heeft ie recent nog een nieuw album gemaakt met M Gore.
Uiteraard ook weer helemaal bedwelmd door de stem van A Moyet. <3
Bijna Yazoo hun 1e LP besteld op Discogs, om iets later te merken dat ie al in de Expedit kast zit :-D

Ik zou dit soort muziek gewoon klassiek noemen (Erasure dus weer niet, daar ging meer de echte mainstream op en op een gegeven moment klonken alle nummers niet meer vernieuwend... tenminste gewoon standard pop, in Yazoo was het allemaal weer experimenteel met enkele pop songs).

Waar ik nu luister is ook zoiets: Human League's "Dare", specifiek het nummer "Seconds". Those synths!!!!

Zit hier ook wel ergens op vinyl in de kast. Moet ik zeker eens checken: Dare LP :-D

Zit hier ook wel ergens op vinyl in de kast. Moet ik zeker eens checken: Dare LP :-D

Dat album, een masterpiece.

Ik kan trouwens nu de links niet meer embedden, een tijdje geleden kon ik het wel doen maar nu gaat het niet meer automatisch.

Van "Dare" vind ik het nummer "Seconds" (waar ik nu luister) een briljant nummer. De akkoorden progressies die daar zitten met overvloed van de synths, man ik wou dat ik ook zo kon klinken!

Toeval:

Die Jup 8 klinkt er zo heerlijk tussen. Het zijn de siertjes die het geheel afmaken. Tudududu dudu

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back