[track] Xection

chosenminder

Ouwe rot
Heb een track gemaakt genaamd Xection. Het is drum and bass met een beetje industrial gemixed. Het is een vrij simpele track met niet teveel variatie. Even weer oefenen 8~

Feedback is welkom,

Xection

ik vindt hem onweis , dat begin en dan dat orgel , doet me denken aan ehee ik geloof dat die
yanwobbe of zo heette , reggea van 20 jaar geleden

die eerste drie minuten heb ik al een paar keer gedraaid, en ik blijf dat stukie waanzinneg vinden
of het nou met hardware of software gemaakt is , hij is lekker

:okdan:

Origineel geplaatst door turtel
ik vindt hem onweis , dat begin en dan dat orgel , doet me denken aan ehee ik geloof dat die

die eerste drie minuten heb ik al een paar keer gedraaid, en ik blijf dat stukie waanzinneg vinden
of het nou met hardware of software gemaakt is , hij is lekker

:okdan:

Toppie :)

erg gaaf idd! Lekker stuwend en opbouwend, kewl ritme.. beetje ala Phillip Glass maar dan vetter :D

ik vind 'm wel gaaf, ook al krijg ik het gevoel dat ik het volgende level moet gaan halen.
nog ff die eindbaas verslaan en ik kan m'n bonus incasseren.
dat eindstukje met die distorted percussie-dingetjes is wel geinig.

Beetje dat arpregiator achtige riedeltje van Koyaanisqatsi van Phillip Glass idd..

Mooi nr. hoor, lekkere sfeer. Al je muziek heeft een bepaalde soort sfeer die me heel erg aanstaat, lekker je eigen ding.

Ik kan vaak moeilijk iets zeggen over hoe mensen hun muziek zouden moeten veranderen.. Zo ook nu ;)

Ik zie uit naar de volgende :) :W

Origineel geplaatst door turtel

Dat was Jah Wobble, Turretell 8)

Heb net een paar nummers geluisterd van Phillip Glass en het is inspirerend hoe dat wordt gespeeld......

Bedankt voor jullie feedback!

leuk gedaan. :) vind vooral het deel met de percussie erg ok. De arpeggio aan het begin mag wel wat ingekort wmb.

Goeie sfeer.. wel een beetje een lang intro.

Het doet me een beetje denken aan squarepusher op de 1 of andere manier, waarschijnlijk door de opbouw van de song.

Zit wel goed in mekaar, hoewel ik me afvraag of je mensen op een dansvloer er echt een plezier mee doet ;).

Origineel geplaatst door payt
[B
Zit wel goed in mekaar, hoewel ik me afvraag of je mensen op een dansvloer er echt een plezier mee doet ;). [/B]

Het is meer luister muziek.

Niet verwacht dat jullie het zo positief vinden.

Ben weer een stapje terug in de tijd gegaan met mijn muziek. Dus ik ben bezig om een reeks Aphex Twin geinspireerde tracks af te leveren die niet op bewust op mijn demo komen te staan, experimentele muziek.

Muzikale Groet,

Origineel geplaatst door chosenminder

Ben weer een stapje terug in de tijd gegaan met mijn muziek. Dus ik ben bezig om een reeks Aphex Twin geinspireerde tracks af te leveren die niet op bewust op mijn demo komen te staan, experimentele muziek.

Muzikale Groet,
wat ga je met je demo doen? optredens regelen of een platendeal scoren?

Back