Techno ..

Analogue Warrior lekkere techno track..waarmee gemaakt??

Keihardetechno das het echte stampwerk niet echt mij ding misschien wel lekker op de dansvloer met wat bier op:mega:

lekkere techno dingetjes allemaal! :okdan: Waarmee heb je 't gemaakt?

Jezus dat ik met Ken ishii wordt vergeleken is wel iets te veel van het goede.......
Wat een compliment zeg! Ik vind Ken namelijk erg vet...

Thx voor de complimeten op deze snel in ableton in midi neergezette flows en afgemixed met de BEATS ook door analoge filters...om de latency compensation met de fx over de realtime analoge bakken op het zelfde tijdstip te houden

Analog wariori is een ms-20, een teebee mk2,voor de beats --->> mcf 42 en een electrix filterfactory...alle beat zijn door die filters gegaan...de cs-10 deed ff nie mee ;)
:confused: :D:D :dubbel:

Laatst gewijzigd:
Jaja Chrizzo, zeer lekker vibes weer die analogue warrior zou idd zo op een ken ishi album passen. En dan die keiharde techno; gaf me weer ffkens dat lekker duistere awakenings gevoel (lekker stampen met verstand op nul). Daarop heb je vast en zeker met een fleske vino door je studiotje gestuiterd ;)

Origineel geplaatst door TijsDJ
En dan die keiharde techno; gaf me weer ffkens dat lekker duistere awakenings gevoel (lekker stampen met verstand op nul).

Even OT: Wat heeft stampen met verstand op nul met Awakenings te maken?

Zeker Dj Rush fan?

he acidfever,

niet bepaald een rush fan (dat gaat wel iets te rauzend) maar ik moet zeggen dat die massale beuktechno op het zomerfestival wel de heftigste reacties losmaakte bij het publiek, niet dan?
'
(misschien kwam dat dan toch wel door die enorme plensbui dat iedereen massal bij rush kwam kijken)

Origineel geplaatst door TijsDJ
he acidfever,

niet bepaald een rush fan (dat gaat wel iets te rauzend) maar ik moet zeggen dat die massale beuktechno op het zomerfestival wel de heftigste reacties losmaakte bij het publiek, niet dan?

Wel bij het publiek wat het Festival steeds meer gaat trekken ja (Lees: QDance volk)

Erg jammer, ik heb me kostelijk vermaakt bij de mainstage en de tweede grote tent aan de andere kant van het terein.
Denk dat je er ook even op moet letten dat het publiek ik de rampestamp tent ook veruit het hoogste gehalte drugsgerbruik vertoond. Dan gaat het alweer wat makkelijker los.

Mij zul je er niet vinden iig (ik vermijd die area). :D Doe mijn maar een Petar Dundov of Cari Lekebusch set.

Wel topfeessie weer elk jaar!

M'n complimenten, dit klinkt allemaal zeer lekker!

Nog even een wel nuttige comment i.p.v. geblaat over Awakenings:

Ik vindt alle tracks best ok hoor. Vooral de laatste spreekt mij echter aan. Mooi gemaakt.

De eerste klinkt voor mij een beetje alsof het een software only track is. Beetjes dunnetjes, het idee is echter zeker erg leuk. Of is het slechte Mp3 encooding misschien?

Origineel geplaatst door Acidfever
Nog even een wel nuttige comment i.p.v. geblaat over Awakenings:

Ik vindt alle tracks best ok hoor. Vooral de laatste spreekt mij echter aan. Mooi gemaakt.

De eerste klinkt voor mij een beetje alsof het een software only track is. Beetjes dunnetjes, het idee is echter zeker erg leuk. Of is het slechte Mp3 encooding misschien?

klopt inderdaad wel...er zit wel een ms-20 in maar die is ff opgenomen in sx en daar is samen met softsynth's weer audio van gemaakt en dat weer in ableton gebruikt...duss niet echt puur analoog meer zeg maar! De rest van die track is inderdaad helemaal software en de beats zijn dan ook niet door de analoge filters gegaan!

Die andere 2 zijn wel zoveel mogelijk analoog!

Bedankt voor de complimenten jongens!

lekkere tracks

lekkere tracks

klinkt lekker vooral... live techno example.mp3

Ga zo door!!

Greetz n R-LAX

Live techno example... : het heeft wel wat weg van de "I love techno" theme.

keiharde techno: ik vind dat het bij 3:12 pas doorzon begint te worden en die effectjes in dat nummer vind ik niet zo bijzonder... Het lijkt wel een beetje Pounding Grooves.

Analogwarriori!! Lekker groovie hihat. Ik hou wel van die repetitieve deuntjes.

Het nummer kan imo wel wat laag gebruiken om het wat vetter te laten klinken. Het is nu misschien iets te dun.

Back