Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door jgeers01
Toch was de basis Martin Agterberg en ik begrijp dat de meesten op dit forum deze hollander niet kennen. Hij was kapitein eenvoud en harmonie (ik heb een trackje van deze held op m'n site-je staan).

Origineel geplaatst door gijs
nee, ik denk dat die foto echt is, net als dat Jarre speciaal voor JP die foto van de album-hoes nog eens heeft overgedaan samen met hem.(grapje....)

'Behind the Mountains' (of 'achter de bergen' zoals MA bijna heetOrigineel geplaatst door VanHeckis
ik luister even naar die martin agterberg track 'behind the mountain' en volgens mij heb ik die intro wel honderd keer op de tv of radio gehoord vroeger zonder te beseffen van wie of wat het wasmaar ik hoor nu dat je het themaatje als basis hebt gebruikt inderdaad. maar je hebt er wel wat mooiere harmonieen bij gebruikt dan meneer agterberg moet ik zeggen
![]()
) is inderdaad veelvuldig in de media geweest. Maar ook de overige tracks van MA zijn stuk voor stuk juweeltjes! Erg leerzaam om dergelijke muziek te transcriberen. Het is overigens een andere track geweest die ter inspiratie heeft gediend...Ik was er in m'n dromenp.s. die foto van jou met MA is neem ik aan ook gephotoshopt of niet?

Leuk om te horen!
Ik heb de laatste tijd niet veel gepost maar heb ook niet stil gezeten hoor
Ik vertel binnenkort even wat meer over de CD die eraan zit te komen...
![]()
Leuk om te horen!
Ik heb de laatste tijd niet veel gepost maar heb ook niet stil gezeten hoor
Ik vertel binnenkort even wat meer over de CD die eraan zit te komen...
![]()
Origineel geplaatst door Unic
Idd. Ik luister de tracks van Jan Pieter geregeld. Het valt me op dat er in de map Jgeers op me harde schijf nog best een paar meer tracks passen....
![]()