Tropawie tropahoe ?

tropator

Nieuwkomer
Hello,
ff mezelf voorstellen zoals het hoort :doei:

Ik ben een muziekverslaafde zuiderbuur (en vermoed dat ik hier niet de enige ben), maar dit forum lijkt me wel top en barstensvolle goeie info.
Zelf kan ik niet te veel pronken met l33t professioneel materiaal. Ik heb wel wat akoestische en electrische instrumenten (ik speel vrij behoorlijk -voor een amateur- gitaar en toetsen). Qua amp materiaal, mengpanelen, speakers, microfoons etc heb ik (via naast familielid) geen gebrek. Enkel met mijn pc-configuraties zit ik vaak in de knoei, en dit hoop ik zo goed mogelijk op te lossen door hier wat rond te zoeken in het heuse archief of hulp te krijgen van jullie allemaal 8D

Mijn pc-configuraties zijn dan ook verre van bijzonder:
PC1: amd-duron 850 - 256MB RAM (niet zo relevant want niet gebruikt voor muziekproductie)
PC2: amd-athlon 1.4 - 512MB RAM (PC2100) - 2X 60Gb ata hd's - Sound Blaster Live! Player 1024 met kx drivers
(gebruik van) Acer Notebook (ik denk Aspire 1670): met mobile Pentium processor, 60 GB harddisk, 512 MB ram.

Mijn muzikale interesses reiken héél ver van avantgarde tot zoulou muziek.
Ik hoop hier nog vele nuttige uren te kunnen slijten, en ik begin er vast aan want zowel op de portable + op pc2 zit ik met het probleem dat ik geen nieuwe track kan opnemen zonder dat de reeds opgenomen audiotracks zich mengen in de nieuwe track (vb. eerst drum opnemen, daarna poging tot enkel gitaar opnemen, maar nee hoor die drum wordt terug opgenomen doorheen de gitaar, geen muteknop die daartegen hielp :( Hopelijk vind ik hier het ei van columbus, al is de omvang van dit forum nogal overweldigend (maar beter dit dan omgekeerd :) ).

En nu :walker: op naar de Search-knop !

welkom-beeldhouwen.jpg

lol, Zoidsity, je maakt er blijkbaar een sport van om de origineelstje "Welkom" plaatjes te posten 8o)

Ik voel me al thuis, voor mij een koffietje met melk zonder suiker aub

:L

Back