Adrenaline

payt

Enorm Lid
Ik heb de moed bij elkaar geschraapt om jullie een van mijn eerste tracks te laten horen. Het is al meer dan 10 jaar oud, ge-mp3't van een cassettebandje (Jawel!) en het instrumentarium bestaat uit: 1 JV80 en 1 JX-3P (door een rex 50 heen). Een mixer had ik nog niet, maar wel een versterker die per ongeluk 2 kanalen kon mixen.

Na het ellenlange intro begint de song een beetje vorm te krijgen, dus je moet je er ff doorheen bijten ;)

Enjoy1

Adrenaline

lol.. weet je't zeker? En dvd? Daar past al mijn materiaal nooit op ;) Naja in mp3 formaat dan misschien.. hehe.

Maar ik bewaar het wel idd. Is toch een stukje nostalgie enzo.

Het is dat ik na verloop van tijd koppijn krijg van de lo-fi geluidskwaliteit maar ik vind het een pracht trap-kont nummer. Heerlijke 3-quartz maat met vele bombastische geluiden, yammy.

Je vergeet er overigens bij te zetten dat het dus eerst op een cassetebandje stond, vervolgens op een minidisc, vervolgens via de Behringer MX9000 (met toepassing van een Behringer EX-3100 noise-enhancer, oeps sorry, stereo-enhancer en een Behringer DSP-9024 multiband depresser, oh opnieuw sorry, compressor) naar de HD24 en toen pas naar MP3. ;)

Dat dit uberhaupt geen noisefest is geworden is voor mij een raadsel.

Origineel geplaatst door denheer
Je vergeet er overigens bij te zetten dat het dus eerst op een cassetebandje stond, vervolgens op een minidisc, vervolgens via de Behringer MX9000 (met toepassing van een Behringer EX-3100 noise-enhancer, oeps sorry, stereo-enhancer en een Behringer DSP-9024 multiband depresser, oh opnieuw sorry, compressor) naar de HD24 en toen pas naar MP3. ;)

Dat dit uberhaupt geen noisefest is geworden is voor mij een raadsel. [/B]

Dat is mij ook een raadsel.

Als ik overigens kijk naar de signature van Payt "If you can explain it, it ain't funky" dan zitten we dus wel goed denk ik zo.

Back